• 瀏覽: 422
  • 回覆: 4
+2
教育局局長楊潤雄早前接受內地傳媒訪問,言論引起社會關注。教育局發言人回應時表示,對於教協連日發文,歪曲事實及局長的言論,不斷製造及散播白色恐怖,令人懷疑藉此煽動教師情緒,為集會造勢及作政治宣傳,實有失教育團體應有的專業態度,局方深表遺憾。

教育局指,近月涉及個別教師嚴重失德或違法行為的個案增多,已經引起社會各界包括家長的高度關注和憂慮。當局有責任嚴肅跟進每宗被判罪、被捕及被投訴的老師個案,以保障學生的福祉和維護整體教育專業的水平。作為教師工會,理應支持局方與業界少數害群之馬劃清界線,同心守護教育專業,而非現時不斷歪曲事實、混洧視聽,更有包庇違法失德教師之嫌。

教育局公布,自6月初至11月底,收到123宗有關教師專業失德的投訴,當局已大致完成調查74宗個案,其中30宗不成立,局方已就13宗完成調查的個案採取跟進行動,包括發出譴責信、警告信和勸喻信。

每個個案都經過嚴謹的調查,當事人在過程中亦有充分申述和自辯機會。當局已多次解釋調查的過程,亦清楚表示情況嚴重的個案才會停職或取消註冊。教協不但繼續其顛倒是非的說法,還把其他不相關的課題如通識教育科、大學撥款等混為一談,扭曲為對教育界的打壓,挑起教師群體的不安,令人懷疑它才是製造白色恐怖的始作俑者。對於其他議題,事實也不是如教協所言,當局對不符事實的表述深感遺憾。


新聞來源連結:
http://std.stheadline.com/instant/articles/detail/1172578/即時-香港-教育局斥教協散播白色恐怖煽動情緒-有包庇違法失德教師之嫌


只問立場不問公義,香港教協1.3集會係一場顛倒是非嘅政治鬧劇
1月3日晚,香港教協喺中環愛丁堡廣場舉行所謂「無懼白色恐怖,堅守教師專業」為主題嘅教育界集會,參與者大部分戴上口罩,亦有人手持「港獨」旗幟,難以分辨究竟係市民定係教育界人士,大會組織者表示有2萬人參加,警方則指集會最高峰時有2500人。對於此次集會,香港教協會長馮偉華表示,目的係要反映政府將政策失誤推到教師身上。而通識科教師楊子俊更表示,教師需有政治立場,學生需要「有血有肉」同有「思想」嘅教師。
    然而,愛丁堡廣場嘅所謂教育界集會祇係一場祇問政治立場不問是非公義,顛倒是非黑白嘅政治鬧劇。馮偉華認為政府將失誤推到教師身上嘅表態毫無根據。但事實卻同馮會長所認為嘅啱好相反,自香港「反修例」事件引發持續暴力事件以嚟,對於有教師鼓動學生走上街頭進行暴力違法活動,甚至有教師帶領未成年嘅中學生參與街頭暴力活動等事件,早已令市民及學生家長忍無可忍。元旦節日期間,香港黑衣暴徒到處破壞,喺警方拘捕嘅暴徒中年齡最小嘅祇有12歲。日前一位香港母親喺獲悉自己兒子被拘捕後徹夜未眠,最後喺社交媒體上發文表示絕不去保釋,令人痛心。而據香港教育局通報,截至11月底香港教育局共收到123宗與教師有關嘅專業操守投訴,其中4名教師已被停職或調職,大部分投訴涉及到散播仇恨言論或有挑釁行為。另外,目前仲有80名教師參與暴力活動被捕,如涉嫌嚴重刑事罪行將面臨訴訟。可見,目前香港嘅「黃師」煽暴問題已經唔係楊子俊所講嘅,僅係部分教師持有不同政治立場嘅問題,而係向他人及學生煽動仇恨、支持或參與暴力犯罪嘅問題,呢啲教師已經突破咗道德和法律嘅底線,呢啲錯誤嘅言行必須及時制止,教師隊伍必須儘快整肅。
    教師被尊為「人類靈魂嘅工程師」,可見教師對於塑造心智尚未成熟嘅學生嘅思想人格極為重要。如果教師不能遵守法律同專業操守,一味向學生灌輸祇有自己認同嘅價值觀點,咁係對學生教育權利嘅嚴重侵害,係對學生思想嘅荼毒。教師需要向學生傳導嘅,係守法治、明是非、行正路等為社會大眾和法律法紀所認可嘅主流思想,而唔係向學生植入存在爭議嘅激進政治立場,甚至係觸犯法律嘅行為觀點,向學生灌輸錯誤立場祇會令學生將來無法融入主流社會,貽害學生前途。
    學校係學習嘅地方,唔係政治角力嘅場所,而部分「黃師」卻在將學校變成佢哋嘅角力場。如今,反對派和港獨分子把持嘅香港教協,唔反思自己支持「黃師」煽動暴力嘅錯誤做法,卻責怪港府和教育局按照規定對部分「黃師」嘅處理,咁係毫無根據及不可接受嘅。試想,如果港府和教育局真係回應咗教協嘅訴求,將要如何面對和保護全港所有學生和家長嘅權利?



[ 本帖最後由 林明美 於 2020-1-6 04:03 PM 編輯 ]



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
教師持相反意見 = 包庇違法失德?
777為首的特衰政府,沒有最衰,只有更衰



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
引用:
原帖由 澳門人人收一皮 於 2020-1-6 10:20 AM 發表

如果班乞警子女日後返晒大灣區讀書,香港庫房可以慳唔少
身體最誠實
黑警寧願移民美國,都唔返大灣區



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]