• 瀏覽: 2,981
  • 回覆: 3
我朋友有幫開一個新當選嘅素人議員做義工。咁其實當選左之後真係好多野要跟進,真係仲忙過選舉個時。都明嘅,雖然無乜經驗,但都唔想辜負左市民嘅期望。
我地大勝之後民主黨就過黎拉攏我地班新人,又話教我地班區議會事務,表面上就講得咁好聽,但無乜實際行動幫我地,只係想令人覺得佢地係前輩,想我地睇佢頭。
有新同盟議員同我哋講頂唔順民主黨「大佬文化」,個個老屎忽不思進取先退出,叫我地小心啲,我地都無為意。後來聽其他素人原來民主黨想人盲撐佢做主席,杯葛鄉事派,自己就可以係北區玩晒,咁素人搵鄉事都係為民生議題,多個朋友好過多個敵人,但就比民主黨指指點點,唔比搵佢地。
對外就好好聽話「按年資」選主席,其實暗地𥚃強逼素人支持佢地。
其實主席個位大家都無乜所謂,如果民主黨咁多年黎做到野,就唔洗年輕人街頭抗爭,咁比民主黨做主席都無所謂,但係今次區選大勝都係靠年輕人用血汗換返黎,而家叫係有少少成果,民主黨就急住收割,咁多年一事無成仲用年資撻人。唉真係好失望,望住素人比民主黨利用又做唔到乜。



唉,白鴿黨班人咁多年都係咁仆街


push


香港民主黨不嬲唔民主。


主題標籤 #區議會
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]