• 瀏覽: 19,138
  • 回覆: 253
  • 追帖: 1
  • 分享: 3
+13
【1833】沙田﹕一名中年女子在新城市廣場內被大批人士包圍,並要求她出示手機,現場情況混亂。現場人士搶去其手機,並將它投擲至下層位置,該名女子離開到下層,欲檢回手機。惟再有示威者破壞手機,手機已明顯損毀。女子其後取回手機殘骸及離開新城市廣場。

她接受傳媒訪問時表示﹕「我係光明正大,我拍攝全景,冇拍攝個人大頭,係我自己嘅自由同民主。」她反問傳媒為何可要求人作出證明,「行向條街被人查身份證,合理咩?」她指如果大家要用此種方式去發洩怒火,是不正常,問為何香港人會失去理性,為小小的政治見解而打人,剝奪他們的自由,要好好深思一下。她問影一個風景是個人權利及自由,沒理由被人要求出示手機內容便要出示,「每個人都有手機,可以向街影相,冇理由你見到一個人唔順眼就要佢出示。」

她指沒有做錯任何事,是良好公民,沒有理由交出沒有拍攝大頭的證據,又指普通人沒有警察的執法權。「我沒有計劃傷害任何人,每個人都有個人觀點,即使今日手機損毀,我被人打,都唔緊要,希望香港市民思考事件。」她又指自己也是黃皮膚,大家都是中國人,不應因政見問題而造成決裂,但現場人士表示﹕「黃皮膚唔係問題,而係我哋被人逼害!」

現場人士著她返回大灣區,最終女子離開現場,有人質疑現場人士予其多次機會,讓她出示手機內容,但她一直拒絕,質疑她有心挑釁在場人士,即使被人逼埋牆、搶手機仍十分冷靜,沒有動氣,認為她是做戲。






香港曱甴 人渣垃圾

中年婦用道理力壓妓記歪理

新聞來源連結:

https://www.hk01.com/突發/410144/12-15-新界總覽-防暴入新城市拘多人-中年婦手機被掟落樓

[ 本帖最後由 stkwok1985 於 2019-12-15 08:47 PM 編輯 ]



垃圾本質如此,不需和垃圾講道理,垃圾見到洋人會自動下跪


睇下呢位中年婦講得幾啱


暴徒四處破壞,行為可恥,五大訴求附加惡行?


[隱藏]
暴徒泯滅人性,良心在哪裡?


香港曱甴,人渣垃圾。


時刻唔好忘記,香港騷亂係由曱甴暴徒一手做成
沒有暴政,只有暴徒
救香港、捉哂d暴徒!!



呢班暴徒都係曱甴法官縱容出來


垃圾黑記同暴徒蛇鼠一窩


[隱藏]
有人質疑現場人士予其多次機會,讓她出示手機內容,但她一直拒絕,質疑她有心挑釁在場人士


暴徒有乜權要人出示手機內容比佢地睇呢?



引用:
原帖由 sam0010 於 2019-12-15 08:50 PM 發表
有人質疑現場人士予其多次機會,讓她出示手機內容,但她一直拒絕,質疑她有心挑釁在場人士


暴徒有乜權要人出示手機內容比佢地睇呢?
唔比佢地睇手機係合情合理 比佢地睇咪即係認同佢地有權力查人手機內容囉

中年婦做得正確



時代垃圾


又一次比人見到"記者"明顯係暴徒的同謀.
從始至終班所謂記者無阻過班暴徒, 但就處處阻住呢位婦人離開. 訪問期間, 提問不停問人點解唔比人查手機 (咁班記者有無比當時人睇下佢地影左乜先走?), 點樣證明自己無影班死曱甴大頭, 但就絶口不提暴徒搶手機, 襲擊人, 禁固唔比人離開等事實. 婦人比暴徒襲擊時, 無一個"記者"伸出援手, 只有阻擋其他人行近. 唔會去影住兇徒容貌, 只會影住受害人被襲.

煩此種種, 無一樣可以解釋到係正在進行中立報導, 只可結論全班都係暴徒同謀.



告訴曱甴市民沒有忘記佢地可恥行為
曱甴暴民真係累港累人



[隱藏]
佢地衰過佢地口中不文明既內地人多多聲...


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]