• 瀏覽: 17,486
  • 回覆: 313
  • 追帖: 9
  • 分享: 14
+8
一直以為, 區選是場運動的大爆發臨界點.  小強有了所謂"民意授權", 就會更加變本加厲, 黃人就會陷入更大的政治狂熱.

但如同沒有人估到區選一面倒的結果, 相信也沒有人會估到, 現在整個小強之亂會陷入完全無以為繼的慘況.

不要說搞場像樣點的和理非大遊行, 連以往的大規模扑燒圍擲也不復見.  班X登仔日日聲嘶力竭叫人出來, 晚晚出催淚文宣, 又朋友個女俾警察姦咗, 又話呢班果班人出來支持罷工, 走路小強約定日後煲底相見云云, 連以往很少見到, 長期持續不斷的香討大規模洗版也出埋 (其實也反映藍人開始撤出香港), 但最後就是沒有人出來 (不, 小貓, 不, 小強一萬幾千隻也是有的).

這其實可以反映出幾件事:

1. 理大一役, (所謂)精銳勇武已經全軍覆沒.  沒有他們帶頭搞事, 就沒有noise, 沒有talking point, 場亂事就沒有觸發點.

2. 政府, 應說是中央, 的政策, 其實是高明的.  其他的國家, 對付顏色革命, 是硬來, 斷網, 大圍捕, 這就會令更多人上街.  但港府只強調止暴制亂, 大圍捕小強, 但不攪和理非.  小強覆沒, 和理非就會冷靜下來, 變回真正的和理非.

3. 正如很多前人所講, 勇武是沒法回頭, 甚至連停下來也不可能.  你今次擲蕉, 擲到第二次觀眾已覺得悶.  你今次擲磗好震撼, 擲到第三次就已經無人睇.  因此, 勇武只能越來越武.  但是, 你擲磗擲唔死人, 拉到最多告暴動, 你搞遙控炸彈, 一死就幾十人, 甚至幾百人, 仲係無差別殺人, 係謀殺, 要坐一世.  有幾多人真係願意為咗小強所謂既民主自由去賠上自己既人生?  所以, 勇武人數必定會下降, 然後地下化, 狂熱化, 極端化.  

4. 美國看不到的是, 香港人其實是非常熱愛和平的.  美國以為培訓了一批反社會人格小強出來, 再挑起事端, 就可以令香港變成委內瑞拉.  沒錯, 香港人是喜歡自由, 但香港人也喜歡和平.  看到勇武開始搞真槍實彈, 路邊炸彈, 就是我也會很心寒, 中央未搞六四, 小強郤已在搞六七.  

5. 現在少了很多小強, 也證明美國不是知道再搞下去也沒有用, 就是沒錢搞下去了.  買裝要錢, 請人出來前線更要錢, 搞文宣也要錢, 沒了美國的支援, 單靠黃人的家底, 又那裡有錢大搞?  看到小強為612基金而反面, 再看到中美達成貿易協議, 就知道美國不願再花錢了.

6. 中央不派武警下來, 其實是高招.  這不是為了怕西方制裁, 是為了不給小強助攻.  基本上, 有駐港解於軍, 香港怎麼亂也亂不到那裡去.  當然, 是辛苦了警察, 但基本上, 以香港警力, 還是足以應付.

7. 黃人的所謂攬炒, 由始至終都只是一個笑話.  一邊叫人罷工, 一邊郤去搵工.  要攬炒經濟, 郤又想搞黃色經濟圈.  全部都是自相矛盾, 自暴其短.  攬炒會令中共跪低?  連美國都不行, 黃人難道比美國的實力還要強?  黃人的想法真白痴.

8. 本來以為, 攬炒的效果, 要等到下年才會明顯.  但現在, 網上已有黃人出po想找工作.  根本上, 香港那裡會有人真的為了離晒地的革命, 工又唔要, 人生都唔要咁去爭取?  年少無知, 一無所有的年青人還可以被你洗腦去衝衝衝, 但有家室, 有樓要供的人, 事業有成的人, 會這麼離地嗎?  香港是生活艱難, 但還未到民不聊生.  小強所謂生於亂世, 根本就只是少年不識愁滋味.

9. 小強本來就是社會最底層的笨蛋, 你要自決, 你要革命, 但爭取的, 郤是外國人的支持, 燒的是中國人的舖?  這根本就是賣國和叛國.  這只會令所有中國人一齊反對小強.  而且, 革命能發生, 本質就一定是要民不聊生.  別說香港根本就不是民不聊生, 內地人窮了這麼多年, 被西方欺壓了這麼多年, 難得現在中共帶領中國大國崛起, 人人生活富足, 那會有人想去革命!  這場小強之亂, 從一開始就已經失去天時.  香港本屬中國, 無可致疑, 也沒有可爭議點 (廢除聯合聲明就等於香港不屬中國?  別說笑, 連英國也不敢這樣說), 這是沒地利.  香港反共的人最多三, 四百萬, 內地支持中共的人是十四億, 那是沒有人和.  缺乏天時地利人和, 這場顏革那可能成功?  最後攬炒的, 一定只會是香港.

10. 還有一個沒法證實的想法, 就是這場區選, 其實是會令部份淺黃反思, 倒底自己在做甚麼.  區選之後返到公司, 其實已有人在談論, 今次區選已經矯枉過正, 不問政績, 只講立場, 連智障的人 (是真的指弱能人仕), 只要是黃, 就能選上.  區議會是做地區工作, 不是搞政改.  選了這些人出來, 那撥給區議會的錢, 是拿去買裝, 幫選民打官司, 還是做地區工作?  如果黃色區議員沒法證明自己的能力, 我估甚至可能會影響下年立法會的選情.

西醫下藥, 是頭痛醫頭, 快速但不治本, 中醫郤是正本清源, 唯有如此, 身體才會真正健康.  基本上, 今次是一次過讓黃人坐大, 讓所有香港反共勢力一次過浮上枱面, 最後一舖清袋的大手術.  過程是需要一點時間, 但結果, 以中共的統戰能力來估計, 應該會是可順利達成的.

當然, 看到現在香港沉淪, 身為香港人是會很悲傷.  但慶幸的是, 香港終於有機會經濟轉型, 不用再獨沽一味做大賭場, 也不用再做東方之珠, 但如何走下去, 郤要看香港人的智慧.  正所謂, 亂極而治, 我相信, 只要堅持下去, 遲早也會看到曙光.



有point


收皮的確會收皮
不過餘震點都有, 宜家係小低潮既機會較大, 要真係平息, 樂觀都起碼等多幾個月



成場革命最後一役, 就定格係義士爬屎渠出黎, 係渠口比人拉, 真係完美坐實自己曱甴之美稱

佢地點都要爭返啖氣...

[ 本帖最後由 wilsonkf 於 2019-12-15 11:48 AM 編輯 ]



對呀,部份原因係學生考緊試。
無咗勇武,佢地變咗主力,所以下一步就係要打擊佢地。



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 derek2020 於 2019-12-15 11:38 AM 發表
一直以為, 區選是場運動的大爆發臨界點.  小強有了所謂"民意授權", 就會更加變本加厲, 黃人就會陷入更大的政治狂熱.

但如同沒有人估到區選一面倒的結果, 相信也沒有人會估到, 現在整個小強之亂會陷入完全無以為繼的慘況.

不要說搞場像樣點的和理非大遊行, 連以往的大規模扑燒圍擲也不復見.  班X登仔日日聲嘶力竭叫人出來, 晚晚出催淚文宣, 又朋友個女俾警察姦咗, 又話呢班果班人出來支 ...
做左 區議員 有糧出 又有美國補助費, 重勇武? 你以為 個個係 傻仔中學小曱甴? 冇錢收,重要做埋天使比人屌?



班小強又嚟搞商場.


其實, 佢地來來去去都係果幾招, 四圍搞事, 等有人阻止, 就抹黑阻止的人點樣打老弱傷殘來添油撥火, 睇得多, 其實幾悶.


呢啲所謂和你shop, 其實和黑社會去搞人地舖頭差不多.  當然, 呢啲又係班小強既幼稚邏輯所致.  搞到商家佬無生意, 商家佬就會覺得係政府唔啱, 就會施壓叫政府跪低, 答應佢地果啲所謂五大訴求.


事實上, 有中央在背後, 香港政府在任何情況下, 都不可能答應小強的訴求, 而且中央應早已經準備好, 香港被小強攬炒.


另一方面, 商場要對付和你shop, 其實不難, 就係學港鐵, 等警察拉咗, 罪成之後, 進行民事索償, 告到班小強破產.   小強真要攬炒, 就要拿自己的人生來攬炒, 咁先係等價交換.



引用:
原帖由 derek2020 於 2019-12-15 05:12 PM 發表
班小強又嚟搞商場.


其實, 佢地來來去去都係果幾招, 四圍搞事, 等有人阻止, 就抹黑阻止的人點樣打老弱傷殘來添油撥火, 睇得多, 其實幾悶.


呢啲所謂和你shop, 其實和黑社會去搞人地舖頭差不多.  當然, 呢啲又係班小強既幼稚邏輯所致.  搞到商家佬無生意, 商家佬就會覺得係政府唔啱, 就會施壓叫政府跪低, 答應佢地果啲所謂五大訴求.


事實上 ...
班所謂大覺牲跟本就做左人地豉油碟.....
你地班爛頭卒走去衝被拉,幕後果班人就去食人血饅頭去做議員.....
做左議員,仲點會理呢班爛頭卒?
依家連呆灣都唔理班小強,班學牲會主席響呆灣人面前又跪又求又扮死狗博呆灣回心轉意,真係連做人果樽鹽都無埋....



引用:
原帖由 機會嚟喇飛雲 於 2019-12-15 01:34 PM 發表
未找數,未算收皮
你想去做埋一份,去啦,包長期食宿㗎🤭🤭🤭



[隱藏]
全文無提過李摘瓜,似乎差咁D野


商人逐利,只要有利可圖,美企也可遵守中國法律。


大財團會因為小強搞自己個場就會向政府施壓,叫政府答應訴求?  別這麼天真。


對大集團來說,你要和中共對著幹,就別想回內地做14億市場生意。單做本地市場,就像八達通對支付寶,被人收購也只是遲早的事。


大財團會這麼笨嗎?



況且, 你搞死晒啲大集團, 日後得番茶記, 雜貨舖, 士多呀咁, 對中央一點損失也沒有, 只是香港人少了選擇而已 (事實上, 到時香港人也會窮到養不起波子, 買不起Chanel, COACH, 到時你不趕它們走, 它們也沒興趣留低).


成班低能小強, 你以為學人地隻歌咁, 做番獨家村就得?  連美國都不能鎖國, 香港能嗎?  如果成個香港得番中小企, 內地國企民企一下來, 就可以狂風掃落葉全部買起晒.  到時一街紅企, 你是否連飯都唔使食?  底底都唔使著?  到時若香港只可用支付寶, 你是否永遠都不消費?


根本成件事, 一開始就唔會work.  你今日頂唔順中共但唔移民, 日後攬炒完最終, 也一樣要選擇移民, 又或者, 你可以真的去擋子彈, 求仁得仁吧!  


小強叫上街做發夢, 其實好貼題.  你要推到中共, 根本就只係發緊夢.  連美國發動貿易戰都推不倒, 你搞死香港一個地方就推得倒?  真係低能到一個點.



樓主MISS左一個重要POINTS
一場抗爭冇錢冇物資供應,絕對唔可能維持半年
一個月都挨唔到,咁多人唔駛食飯?
班大學生去台灣救助碰壁
之後咪爆料證實係由台灣供應物資
唔係啲面罩頭盔點黎?
相信應該仲有金錢援助
離選舉仲有唔到一個月
蔡英文似篤定連任,唔需要搞咁多野
所以至會懶得睬香港過去班學生代表
既然如此,自然順手關埋水龍頭
少左一條咁大咁近水喉,仲點勇武法?
帶頭衝個班分分鐘有高酬勞
如果唔係,阿茂同你去衝
冇錢冇物資,有幾多人仲會咁搏?



看到班X登仔在網上為到成功引到警察"助攻"搞死咗幾個商場而沾沾自喜, 真係由心度笑咗出嚟.


其實, 我心想, 可不可以快點搞死香港?  既然要攬炒, 就不要留力.  況且, 小強不把香港搞到衰到貼地, 香港人也不會醒, 中央也不會出手.  把香港搞死, 才能置之死地而後生, 真正從小強手上光復香港.


是福不是禍, 既然你早晚都要因此而入獄, 那就晚不如早吧!


如果小強們有睇到呢個帖, 我要講句, 加油, 小強們!  祝你們求仁得仁 (早日入冊)!



[隱藏]
縱觀世界各地暴亂, 逮捕大量違法暴徒, 等佢地接受法律制裁, 係最有效解決方法

倫敦暴動, 2011年8月6日晚–8月10日, 5日時間, 共拘捕2,275人, 平息暴亂
俄羅斯莫斯科反DQ示威, 2019年7月27日及8月4日,11日, 3個星期日, 拘捕逾2,000人, 平息暴亂



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]