• 瀏覽: 14,618
  • 回覆: 237
  • 分享: 9
+14
扶貧委員會討論2018年貧窮情況分析。政府公佈新一份香港貧窮情況報告,去年的貧窮人口達140.6萬,貧窮率達20.4%,較前年增加0.3個百...



扶貧委員會討論2018年貧窮情況分析。政府公佈新一份香港貧窮情況報告,去年的貧窮人口達140.6萬,貧窮率達20.4%,較前年增加0.3個百分點,創10年新高,即在2018年共約749萬人口當中,每5人就有1人為貧窮人口。恆常現金政策介入後,成功令38萬人脫貧,貧窮人口降至102萬人,貧窮率是14.9%。

政府解釋,貧窮人口及貧窮率輕微上升,這主要由於人口加速高齡化,抵銷了良好經濟及就業情況,以及政府加大扶貧力度帶來的正面影響。

兒童的貧窮率在政策介入前為23.3%,較前年的23.1%高,受惠於為有兒童的家庭提供額外津貼的職津,兒童貧窮率在政策介入後,則按年跌0.7%,是16.8%,是制訂貧窮線以來最低,減少了6,500人。

至於長者貧窮率則維持為44.4%,不過人數則增加2.1萬人,全港目前有超過51.6萬名長者屬於貧窮。政策介入後,貧窮長者仍達36萬人,長者貧窮率為30.9%,較前年的30.5%,上升0.4個百分點,即每3名長者有1名屬貧窮人口。

政府表示,部分原因是領取綜緩及高齡津貼的長者比例下跌,令扶貧成效削弱,而且部份可能是「低收入、有物業」的退休長者。

政府展望,2019年本港經濟顯著減弱,勞工市場放緩,基層人士的收入以及就業前景或會受到影響,而人口高齡化等結構性因素亦會持續為貧窮指標帶來上升壓力,政府會密切監察香港的貧窮情況,並繼續採取多管齊下的扶貧方式,為基層家庭提供適切支援,以紓緩其貧窮情況及達致防貧效果。

領取綜緩的其實好多時都唔係長者
有D資源比部份唔肯自力更新既人拎左

新聞來源連結:
http://hd.stheadline.com/news/realtime/hk/1659904/即時-港聞-去年貧窮人口達140-6萬創10年新高-長者情況惡化



少壯不努力, 老大徒傷悲.


老沒所依


香港貧窮率只有上升,沒有下降。


[隱藏]
每日都有新移民來港,點樣唔多


曱甴啃老加上攬炒!


我都係貧窮人口之一


引用:
原帖由 banjo. 於 2019-12-14 08:51 AM 發表
少壯不努力, 老大徒傷悲.
而家 d 中學生,大學生只係掛住示威,好快又一批新力軍



話分兩頭首先多謝曱甴令到百業蕭條,正仆街。其二,根本應該係計在職貧窮人口而唔係將一啲沒有收入的人計算在內,否則你只會係個數字顯示出越來越貧。但係其實香港人,窮得只餘下錢。個個手機過萬,喺度呃綜緩正仆街。如果係曱甴的話喺度呃政府資源,真係好想同佢講一句死曱甴死全家。死曱甴一家大細,希望曱甴一家入醫院生癌症,順便呃埋醫療福利,噉就真係冚家鏟。


[隱藏]
少壯做曱甴, 老大徒傷悲.


垃圾林鄭政府
乜都做唔好



每日150冇學歷冇技術嘅人落黎,只會越來越多窮人,加埋呢個垃圾政府,d錢嘥响乜無謂建設,用呢d錢放落長者醫療可以幫到好多人,民怨都少d


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 disclaimer88 於 2019-12-14 10:01 AM 發表

唔做野咪貧囉。

扶乜春?

香港地多勞多得。

正確



[隱藏]
未來係年青人嘅
老人貧窮關年輕人L事



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]