• 瀏覽: 17,808
  • 回覆: 217
  • 分享: 1
+13
反修例風波持續半年仍未平息,民陣今(8日)發起「12.8國際人權日」遊行,主題為「守護香港 和你同行」,由維園出發遊行至中環遮打道,已獲警方發出不反對通知書,是民陣近四個多月以來首次獲批的遊行,《香港01》將全程直擊。
【15:16】警方發新聞稿指,今早搗破一個「激進團伙」,搜獲大批武器,當中包括槍械及過百發子彈。行動共拘捕八男三女,罪名包括「 無牌藏有槍械」、「管有危險品」、「管有違禁武器」及 「非法集結」等。有情報顯示,激進分子計劃於遊行時用槍械襲擊或嫁禍警務人員,傷及無辜市民。












  
警方呼籲遊行人士以和平方式進行示威,並留意自身安全,如發現可疑物品,應立即離開,在安全地方暫避,並通知在場糾察或報警。


「民陣」計劃號召下周一搞「三罷」及10區「開花」的所謂「黎明行動」。一些泛暴派區議員在選舉中勝出後,不思考為社區居民服務,而是熱衷搞街頭抗爭,足見泛暴派當選只會完全為了自身政治利益,而不是為了社會安寧和市民福祉,與廣大市民的願望相違背。面對暴力威脅,警方需要嚴正執法、打擊違法犯罪活動;特區政府要嚴防泛暴派區議員濫用社會資源表達政治訴求,不能讓泛暴派用公帑靠害香港。
黑衣魔上月發動連串所謂「三罷」和「黎明行動」,交通命脈包括吐露港公路及紅隧癱瘓多時,全港市民工作、生活遭到極大不便,大家仍然記憶猶新。不過,泛暴派沒有給予社會喘息的時間,「民陣」今日舉辦大型遊行,警方雖發出了不反對通知書,但同時嚴陣以待,嚴防「勇武派」又再重施故伎,將遊行演變為暴力衝突。
有網民更聲稱,若政府不在周日晚上限期前回應所謂「五大訴求」,就會在下周一即12月9日發動新一輪「三罷」和升級版「黎明行動」。根據泛暴派的網上文宣,他們計劃下周一早上7時至10時「塞鐵加塞路」,去到中午再「和你lunch 」,「返工嘅手足做盾,勇武做劍,全面堵路、裝修、裝飾、目標係提早放工。」
區議會選舉破紀錄的超高投票率結果,充分展現了市民希望停止暴力,回歸理性協商、和平表達訴求的軌道。止暴制亂、恢復秩序是當前特區最急迫的任務,市民大眾熱切希望能回到和平理性表達訴求的底線之內,讓經濟民生重拾生機。但與此同時,我們也要做足準備,以應對泛暴派的狼子野心,支持警方嚴正執法打擊任何人以追求所謂政治訴求為名,行違法犯罪之實,共同維護社會安寧和民眾福祉。


新聞來源連結:
https://www.hk01.com/政情/407455/12-8遊行-直播-民陣遊行正式起步-防暴警銅鑼灣一度舉黑旗



一起步就想亂嚟,唔係嘛


黑警密謀生事,砌辭腰斬遊行~


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
政府咪再示弱了,根本犯民在煽動愚民,同你打緊內戰!一場按美國意思發動的攻港非常規戰
其實,真係好唔明,同班黃色人講道理,原來佢地是冇point的


問佢做咩要打爛香港,佢地話唔做共產黨隻豬,
問佢共產黨害佢乜,佢地又答唔出
問佢而家咁破壞香港,又趕走來港客人,又趕走企業,第時又點復甦經濟,佢地話將來會有辦法,但問佢有咩辦法,佢地又答唔出




發現佢地原來係儍的!

[ 本帖最後由 cwilson1 於 2019-12-8 04:02 PM 編輯 ]



睇港台32, 全程近距離影住遊行人士, 公安部真係唔該晒, 可以全部用AI人面識別認住呢班人.





引用:
原帖由 charlir2005 於 2019-12-8 04:02 PM 發表
睇港台32, 全程近距離影住遊行人士, 公安部真係唔該晒, 可以全部用AI人面識別認住呢班人.


咁係維持佢地上唔到大陸生事,但香港仲好危險喎,諗辦法救吓香港啦!



民陣動員能力真係好勁,比昨日乜叉愛國愛港集會多好多人……呵


引用:
原帖由 niceowlowl 於 2019-12-8 04:05 PM 發表
民陣動員能力真係好勁,比昨日乜叉愛國愛港集會多好多人……呵
等睇出帖話,係美國民主基金泵水~



[隱藏]
開始覺得班大學生係咪在大學裡被打懵仔針呢?怎解班曱甴表現到成班冇理性咁既?班女曱甴又會咁淫,任曱甴打手上既??


但班曱甴見到班天使咁q核突又咁污糟又肯上既??一定係中了懵仔針毒!



引用:
原帖由 cwilson1 於 2019-12-8 04:04 PM 發表

咁係維持佢地上唔到大陸生事,但香港仲好危險喎,諗辦法救吓香港啦!
高尚港人自己要香港死, 邊個可以阻止?




引用:
原帖由 ansonkpl 於 2019-12-8 03:41 PM 發表
一起步就想亂嚟,唔係嘛
未起步就想亂啦。

起步前半年就想亂㗎啦。



黑警按耐不住,準備做嘢啦;釘住直播啦~


引用:
原帖由 阿柒回歸 於 2019-12-8 03:43 PM 發表
黑警密謀生事,砌辭腰斬遊行~
好噃,斬埋曱甴老豆老母死全家就好了。



[隱藏]
引用:
原帖由 tam_n 於 2019-12-8 04:10 PM 發表
未起步就想亂啦。

起步前半年就想亂㗎啦。
應該係佢地呢半年內,乜q都想亂,亂完問金主攞人工,又可發達過聖誕!



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]