• 瀏覽: 1,730
  • 回覆: 11
佢孫話香港再不是以前的香港


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 我條底中間偏黃 於 2019-12-6 08:17 PM 發表
半年前嘅香港同依家都唔同啦!
日日刀立立亂



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
引用:
原帖由 空申飛 於 2019-12-6 09:40 PM 發表

超神人,你一家 4 口 (你老婆,你仔仔,你個高齡阿媽)開始申請搞移民未呀
現在諗緊移去邊



即是留低阿嫲在香港


引用:
原帖由 黃金38 於 2019-12-6 10:15 PM 發表
即是留低阿嫲在香港
仲有成打仔女



引用:
原帖由 空中飛 於 2019-12-6 05:16 AM 發表
佢孫話香港再不是以前的香港
唔關你係藍或黃,移民唔一定係政治問題.
的確香港巳經改咗好多,97之前幾年我全家族除咗老豆阿媽全走,阿媽過世之後,老豆都走咗.(註: 我哋係華僑, 上幾代已經係. 我依代先係香港出世.我下一代部分國外出世).2000年之後, 大佬,姊妹同佢哋啲仔女大部分回歸.上次無啦啦唔見一籮殼.依次個個都睇定先打算.
如果未移過民年紀又唔大都可以諗吓.最重要係有一技之長.喺香港你可能有家底.出到外國人哋識你老鼠.乜都要從頭開始.  細路通常都會適應得比較快.加拿大溫哥華唔錯不過比較涷落雨又多.退休就冇所謂, 揾工未必易, 諗清楚先好.



而家加拿大,仔女申請父母移民是好難,有一排甚至好像暫停申請,又有一排又攪什麼抽籤制申請父母。
不過,聽人講,因加拿大都面對人口老化,有些年青人不敢生或不肯生,因沒有人照顧家中小朋友,令他們又不能外出工作為家庭搵多些錢。
於是聯邦政府比一種叫長期居留簽證,用來申請長者來加拿大 (忘記是幾多年可以在加拿大居住,但不是申請移民或 PR 身份),當局規定長者不能外出工作,只是來加拿大為年青人照顧小朋友。仲有一個限制,是長者不能購買省政府醫療保險,只可自己買保險公司的醫保。
即可以由家中長者來照顧年青人的小朋友,令年青人可安心外出工作。



[隱藏]
引用:
原帖由 空中飛 於 2019-12-6 09:43 PM 發表

現在諗緊移去邊
平平地咪去馬來西亞囉,六十萬定期好似有得攪移民,仲平過台灣。



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
加拿大重開申請父祖輩:

父祖輩移民申請非4月1日重開
http://www.mingpaocanada.com/VAN/htm/News/20200102/vab4_r.htm



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]