881903.com 商業電台,



中方宣布制裁多個美國非政府組織指涉反中亂港

02.12.2019 15:26
中方就美國通過及簽署《香港人權與民主法案》,採取反制措施,外交部宣布制裁多個美國非政府組織,包括美國國家民主基金會、美國國際事務民主協會、美國國際共和研究所、人權觀察、自由之家等,指這些組織在香港修例風波中表現惡劣;同時,即日起暫停審批美軍艦機赴港休整申請。外交部發言人華春瑩表示,有大量事實和證據表明,被制裁的非政府組織,通過各種方式支持反中亂港分子,極力教唆他們從事極端暴力犯罪行為,煽動「港獨」分裂活動,對香港目前的亂局負有重大責任。
華春瑩指,美方不顧中方堅決反對,執意將所謂《香港人權與民主法案》簽署成法,嚴重違反國際法和國際關係基本準則,嚴重干涉中國內政。中方敦促美方糾正錯誤,停止任何插手香港事務、干涉中國內政的言行,將根據形勢發展採取進一步必要行動,堅定捍衛香港的繁榮穩定,堅定捍衛中國主權、安全、發展利益。



不得不承認呢招反制真係認真過收番熊貓好多,老美根本唔知點拆
中國萬歲!!!

新聞來源連結:
https://www.881903.com/Page/ZH-TW/newsdetail.aspx?ItemId=1225171&csid=261_341



被引用(24)
呢啲狗賊組織早就要制裁。


將所有美國人驅逐出境好過啦 制裁人地d濕雞組織,等陣人地還擊你又唔知點算


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
其實點樣制裁?凍結佢地在港銀行戶口?定係禁止有關人員在香港活動?或係禁止所屬嘅人入境?


做得好,唔係你老美先識得制裁


點解唔直接制裁參議員?


其實點樣制裁呢班 NGO?


好波


盡力打,一舖盡沽廢紙美債la!


唔知多唔多人識得美國國家民主基金會(NED)。早幾年占中時,報紙提過呢個名好多次。呢個美國組織同CIA關係密切,係美國成立來在世界各國暗地裏支持反政府組織用的。NED在香港多年以來同泛民關係密切,相信背後幫咗唔少手,甚至可能係背後操控泛民。


中國人民萬歲,呢些都係白豬佬幕後主導稱作邪會


制裁多個美國非政府組織? 邊幾個呀?!
呀春雞又得個講字!



暴徙、犯民、香討打手好快冇晒收入來源了


最緊要係開晒佢地名
有咩好得過一個國家官方點名班NGO
其他國家先有得跟呀麻
點制裁慢慢會講啦