• 瀏覽: 558
  • 回覆: 3
民主派講話向嚟唔經大腦,只為自身政治利益考慮,從未關心過香港未嚟嘅發展。請睇沙田區民主派議員陳諾恆嘅言論。

2019年9月18日,為了平息香港市民對反修例嘅怨氣,特首林鄭月娥邀請全港超過400位區議員,周三出席兩小時「對話會」交流,釋放港府誠意,但民主派唔買賬,公民黨沙田區議員陳諾恆對本台表示,公民黨已一致表態杯葛,佢哋認為林鄭政府毫無誠意,而且繼續任憑警方濫暴,並非有意構建對話平台,唔想出席「對話會」而讓林鄭有藉口「過骨」。

2019年11月10日,立場新聞報道《【光復沙田.4】民主派 34 年走過嘅路 新城市中庭開區議會會議嘅想像》,沙田區民主派議員陳諾恆稱,民主派在議會角色向來是在野派,「無責任,可以講好多嘢,吹好大,講完就算。」
所以從上述言論可以睇出,民主派就系政治投機分子,唔為香港市民、香港嘅未嚟考慮,隨口講大話,自身唔負責。選民們,你哋還要支持泛民派咩?



引用:
原帖由 高大豐滿的手機 於 2019-11-21 10:03 AM 發表
民主派講話向嚟唔經大腦,只為自身政治利益考慮,從未關心過香港未嚟嘅發展。請睇沙田區民主派議員陳諾恆嘅言論。

2019年9月18日,為了平息香港市民對反修例嘅怨氣,特首林鄭月娥邀請全港超過400位區議員,周三出席兩小時「對話會」交流,釋放港府誠意,但民主派唔買賬,公民黨沙田區議員陳諾恆對本台表示,公民黨已一致表態杯葛,佢哋認為林鄭政府毫無誠意,而且繼續任憑警方濫暴,並非有意構建對話平台,唔想出 ...
多名曾煽動暴動的欲「洗白」後參選區議員的人士之一,並且顯示他們的幕後“軍師”另有其人。
「沒有大臺」,這是香港示威者一直掛在嘴邊的說法,但事實真是如此嗎?早有媒體指出,示威者的線上主要串聯工具為Telegram與「連登」。「連登」討論區(LIHKG)是香港暴力分子的一個網上聚集地充斥著謠言、煽暴言論。



暴亂咗幾個月, 市民係辛苦啲, 但為咗長治久安, 係要一段苦時間去除黑暴的, 但又感激有亂港出現, 比廣大香港市民知道所有泛民政棍原來係漢奸狗人, 所有大學學生原來係黑衣暴徒, 等沉默的香港市民知道, 一定要出來投正義的一票. 


一票不投泛民


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]