• 瀏覽: 15,780
  • 回覆: 324
  • 追帖: 2
  • 分享: 4
+22
一群聲稱子女被困理大的家長今日(19日)會見傳媒,代表家長發言的彭牧師呼籲政府以溫和方法對待仍留在校園的人,不要將「暴動」帽子扣在他們身上,釋出善意讓學生安心走出校園;有家長稱,其就讀港大4年班的兒子是「和理非」,周日(17日)到理大只想聲援,不解為何被標籤為「暴徒」,怒稱「大學生喺大學叫暴動,呢個社會係乜嘢社會」。



一群聲稱子女被困理大的家長今日(19日)會見傳媒,代表家長發言的彭牧師呼籲政府以溫和方法對待仍留在校園的人,不要將「暴動」帽子扣在他們身上,釋出善意讓學生安心走出校園;有家長稱,其就讀港大4年班的兒子是「和理非」,周日(17日)到理大只想聲援,不解為何被標籤為「暴徒」,怒稱「大學生喺大學叫暴動,呢個社會係乜嘢社會
陳太(化名)今早才知就讀港大4年級的兒子及其女朋友一同被困理大,她說,兒子自小乖巧伶俐,即使今早與她通電話時仍表現冷靜;兒子及其女友均沒有受傷,兒子更向她表示校內的乾糧足夠充撐一個月。
陳太說,曾勸兒子盡快走出校園,亦有港大代表聯絡她商討事宜,惟兒子未有回應。她怒斥政府不可思議,認為政府沒有以人道方式處理事件。
另一陳太稱,其18歲兒子就讀大學一年級,自從今早通過電話後就未能與其聯絡。她說兒子周日只是打算支援,「佢話入一入去幫手,會返屋企食飯,跟住就無返嚟」,他的兒子有少許受傷,據了解未有接受治療。
陳太不反對孩子參與社會運動,明白孩子遇到不公平的事想改變,但作為母親還是最想他平安回家,兒子曾向她表示「出去又係十年,留喺到又十年」,她希望兒子不要再「硬頸」,盡快離開校園回家。


兒子自小乖巧伶俐...
大學生喺大學叫暴動,呢個社會係乜嘢社會...
港大法律學院首席講師張達明:無犯法行為難被定罪...
無放火擲汽油彈破壞...怕什麼...堂堂正正行出來...
慈母多敗兒...是非黑白不分...


新聞來源連結:
https://news.mingpao.com/ins/港聞/article/20191119/s00001/1574153690875



點解今次咁快,831家屬由火星黎緊?


明知暴動緊
仲返去學校?



大學牲要點樣支援理大?拆咗、燒咗理大?


大家即將睇到得到大學牲大力支援嘅理大係點樣嘅。中大已經係樣辦。唔好到時話係警察破壞理大。


掟幾百(幾千?)個汽油彈都話唔係暴動,呢個係乜嘢社會?

[ 本帖最後由 tam_n 於 2019-11-19 07:29 PM 編輯 ]



[隱藏]
又老作,犯咗法去同法官講


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
陳太有冇見識過你個曱甴仔掟氣油彈呀?


犯咗法去同法官講


見仁見智


[隱藏]
實彈射擊是唯一解決方法


我淨係知好多學生掟汽油彈

暴動現場汽油彈好似落雨咁,大家都見到

不過佢地蒙晒面



如果不是戲子
就是極品老母
正宗有爺生,無la 教



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
你個仔再唔投降,你做硬理大門母親都得喇!


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]