• 瀏覽: 16,711
  • 回覆: 230
  • 追帖: 1
  • 分享: 3
理大校園繼續有大批人士聚集,有人在連接理工大學的行人天橋上蓋,除下頭盔,舉高雙手,主動走向在場戒備的防暴警員。 下午3時許,在港晶中心對出,一批防暴警員戒備,連接理工大學的行人天橋上蓋有兩名男女,除下頭盔、舉高雙手,主動滑落天橋上蓋。之後在警員的協助下到地面,兩人其後被帶至商場。 在場人士情緒激動,...




理大校園繼續有大批人士聚集,有人在連接理工大學的行人天橋上蓋,除下頭盔,舉高雙手,主動走向在場戒備的防暴警員。

下午3時許,在港晶中心對出,一批防暴警員戒備,連接理工大學的行人天橋上蓋有兩名男女,除下頭盔、舉高雙手,主動滑落天橋上蓋。之後在警員的協助下到地面,兩人其後被帶至商場。

在場人士情緒激動,一度叫兩人冷靜,有自稱是家長的市民一度跪在地上,求警員讓理大學生安全離開。

幾十名市民在天橋口靜坐,希望警方讓校內學生安全離開。有靜坐市民表示,女兒仍在理大校園,感到擔心,作為家長仍然感到無助,覺得政府需要負上責任。她又說,看見有學生嘗試在天橋離開校園時受傷,不希望再有類似情況。

硬闖不成,又到打悲情,戲子上場!
邊個可憐被恐怖分子嗱命個清潔阿伯呀?
一班自以為是,滿口仁義道德又有冇去探被火燒嘅受害者?
犯法、扣捕!唔係法律面前人人平等㗎咩?
破壞、縱火、危害公共安全!



新聞來源連結:
https://news.rthk.hk/rthk/ch/component/k2/1493003-20191118.htm



呢d 19家長, 你地d PK 仔女玩能左香港市民成星期唔能出聲
到自己仔女要坐就出黎嘈

底9你地死la .........仔女冇能晒前途
要開香檳慶祝



叫d仔女乘乘地行出來咪無事囉...


唔聽既即你你自己都教唔惦, 咁就等人教啦, 免得再害己害人...



又懶煽情


記唔記得暴徒周圍破壞,周圍打無辜巿民



[隱藏]
一哥好野


唔知係家長丫定係戲子丫
登記你地資料再比埋你D仔女資料警方先講啦
唔係唔好係度扮野啦



仆街父母,仔女都管教不好!


放佢返屋企, 即係轉頭又出動周街放火殺人, 所以一定要拉


大家比學生一條生路吧, 生事既好多都唔係學生, 如果學生唔再跟隨有心人胡亂破壞傷害市民, 我地永遠都會支持你地!!!!


[隱藏]
馬料水暴動大學
盧偉聰已經錯失良機
放虎歸生走去紅磡
今日新一哥新作風
唔可以再放走暴徒
點都要一網成擒



今晚要播首愛回家給他們聽!


滑稽可笑


拉晒咪一家團聚, 夠晒人道啦.


引用:
原帖由 曹三豐 於 2019-11-18 05:10 PM 發表
仆街父母,仔女都管教不好!
咪係~違法時唔阻止,
瀨左野就嚟....



[隱藏]
而家玩扮可憐, 博同情, 你個女做暴徒你會唔知? 一早唔勸佢就係你自己嘅責任。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]