引用:
原帖由 再來荷蘭橙 於 2019-11-17 09:03 AM 發表


政府好笨 ,, 送甘大殺傷力既武器俾暴徒 ..


當暴徒再攻佔二號橋 .. 就可以用石墩攻擊橋下既車同火車 ..


將來東鐵俾暴徒用石墩攻擊 .. 就係政府既錯 ..


應該今日就動手拆左二號橋 .. 以絕後患 .. ...
你是否高估這班癈青的能力呢?這班癈人只是會發一下脾氣,以人多去欺負一些老弱婦孺。要他們想辦法去搬大石躉真的不太可能!這班癈物只適合用來填海!



被引用(10)
背後勢力太大 .. 只要有吊車司機大意將吊車停係附近 .. 就自然有人 " 水 " 班傻仔傻妹去做傻事 ..


唔怕一萬 .. 最怕萬一 


做任何事都要有風險評估 .. 做風險評估 .. 永遠要由最壞打算做起 ..



佢地有高達架喎,區區幾粒石仔點會搬唔到?


佢地連垃圾都唔想清,咁大既石點清呀


有道理
政府應該盡快開通番條鐵路,明日星期一又返工返學日子; 長遠設想是否要在該段鐵路加建一道保護屏,更可保障列車輸電不受影響,保持暢通;對避免颱風吹斷樹壓毀電纜都好呀.



暴徒有膠達


填海都污染海洋,


填海多嫌佢污染,索性放入焚化爐


填海,咁益呢班暴徒?應該全部一個都唔好放過,生擒之後,切除有用嘅身體器官,留返比有需要換器官嘅病人……  當作暴徒破壞公物商鋪交通傷人嘅補償啦!


呢個運動好邪,成日都上演害人終害已既笨賊戲,如果佢地要郁,預計會責死一堆


搵班鬼佬守住效果同大石躉一樣,班暴徒一見到鬼佬即頭耷耷調頭走