• 瀏覽: 15,310
  • 回覆: 334
  • 追帖: 1
  • 分享: 1
+15
天水圍昨晚(13日)有示威者與防暴警爆發衝突,一名15歲少年疑被催淚彈擊中頭部,陷入昏迷,送往屯門醫院接受手術後,在深切治療部留醫,情況危殆。傷者的叔叔傅先生深夜趕抵醫院,稱「很想知道為何警察要射他的頭?」



天水圍昨晚(13日)有示威者與防暴警爆發衝突,一名15歲少年疑被催淚彈擊中頭部,陷入昏迷,送往屯門醫院接受手術後,在深切治療部留醫,情況危殆。傷者的叔叔傅先生深夜趕抵醫院,稱「很想知道為何警察要射他的頭?
傅先生表示,侄兒年僅15歲,就讀中三,剛完成4小時手術,現時情況危殆,具體情況尚待醫生講解。
傅先生稱,現場消息指出昨晚約10時,侄兒在天水圍嘉湖新北江商場疑被催淚彈擊中頭。他說侄兒過去數天沒有罷課,不知他是示威時被擊中,還是路過時誤中催淚彈,希望各界提供事發片段,以便跟進。
受傷少年昨晚在天水圍警民衝突現場中昏迷倒地,頭部流血,有透明液體從鼻腔流出。據悉他腦出血,送抵醫院時昏迷需要插喉,右邊瞳孔放大,隨即接受開腦手術。




侄兒年僅15歲,就讀中三..
不知他是示威時被擊中,還是路過時誤中催淚彈...
點解唔係管好個侄兒...點解唔問邊個晚晚攪衝突...只係單方面指責防暴警...


新聞來源連結:
https://news.mingpao.com/ins/港聞/article/20191114/s00001/1573690012018



點解你唔問點解個細路深夜仲唔番屋企休息溫書?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
子彈無眼


[隱藏]
分分鐘都係曱甴誤中曱甴, 唔洗又老屈啦.


天作孽,猶可違;自作孽,不可活。




戴住個豬咀扮路過?


係個甘有愛嘅屋企生活,瀨嘢係遲早問題!
15歲仔深夜時分,外面暴動去行過?
幾個月喇,又唔見泛民已完D仔女會經過暴動現場受傷?



點解唔問下佢點解要出嚟暴動?


[隱藏]
老豆都未出聲幾時到你呢個阿叔亂up


引用:
原帖由 hamchung 於 2019-11-14 10:01 AM 發表
戴住個豬咀扮路過?
作為年輕有為青年,帶豬咀出街係好正常既



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
好似文化大革命!佢哋已經洗濕個頭,依家取用all in政策,同政府豪賭,一係全鸁,一係全輸。政府勿再妄想可以談判,所以盡早流血解決暴徒,好過等更多無辜市民喪失生命及財物時,才流血解決。國際社會反應已經顧唔得咁多。流血解決只是爭在遲早。愈遲,只會令更多無辜巿民被害!班暴徒已經將自己all in,無可能有得傾!


平時又唔教、乃咗嘢又嘈!自己睇下條友全副裝備就知係一只死曱甴啦!
后果自負!叫連登賠償吧!on L 9



[隱藏]
私了都專打頭啦,琴日伯伯頭中磚


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]