• 瀏覽: 2,129
  • 回覆: 21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
來世唔好做曱甴喇...


唔可以比佢同伴殺? 機會肯定高過警察喎
引用:
原帖由 聞敬鑾 於 2019-11-12 09:12 PM 發表
22歲科技大學學生周梓樂,11月4日凌晨在將軍澳尚德停車場3樓墮至2樓,在伊利沙伯醫院留醫5日不治。據悉, 梓樂的尿液毒理測試顯示,只有入院後醫生處方的藥物物質,沒顯示他沒有濫藥;他右邊盆骨的髂骨翼骨折,內髂動脈撕裂,估計盆骨傷勢是從側邊受壓(lateral compression)引致;而手腳沒明...

https://static.appledaily.hk/images/e-paper/2 ...



或者是警方線人被暴徒執行家法


[隱藏]
即係佢可能比曱甴打死後, 再搬去停車場拋落去.


乜野叫做或?靠估呀?咁話係你殺佢都得啦、反正都係估


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
佢唔係法醫 完


圖都無,憑幻想老作屈警


[隱藏]
根本已經無人關心周曱甴,70歲老翁被掟死先係大家關心。


曱甴撻撚死屈差佬,做埋啲衰嘢俾天收!


其實好簡單,如果真係警察做嘅,佢都唔該搵高啲嘅地方掟佢落去啦。如果佢唔死,厾爆咗佢出嚟咪仲麻煩。我哋香港嗰班弱智人士唔該用下腦分析下。


引用:
原帖由 聞敬鑾 於 2019-11-15 09:57 PM 發表


肯肯定係黑警
冇腦真係冇得救!你答以下問題?
警察唔會單拖入室內,起馬8個警察一齊行,為何CCTV一個都影唔到?
周同學咁大個人,警察要制服打死佢,一定有一場追逐打鬥,為何CCTV又影唔到?
警察為何要冒咁大風險殺一個無謂人?



引用:
原帖由 聞敬鑾 於 2019-11-15 09:57 PM 發表


肯肯定係黑警
我覺得係你想爆佢菊花,佢不肯就範,所以你推佢落去,大家同意嗎?



[隱藏]
引用:
原帖由 rathalos 於 2019-11-15 09:58 PM 發表
佢唔係法醫 完
佢係法醫,但唔代表法醫唔可以密撈嘅。
莫忙記毒果最叻係俾錢做新聞啦,咁俾錢請個法醫嚟講幾句,又有何難呢?況且,個法醫都係講自己嘅意見啫,又唔係要佢做嚴謹客觀嘅報告,你吹得佢漲咩。
呢段所謂嘅新聞事實只係毒果利用一種叫做訴諸權威嘅謬誤來欺騙啲儍瓜啫,想藉法醫呢個名來加強佢地要編造嘅假像嘅可信性而已。
有啲人係唔懂得自己去判別是非對錯,所以睇到係權威所講嘅嘢,就自然會相信。講真,今次修例風波咪一樣係由一個訴諸權威嘅謬誤而引發囉。點解?還記得曾經有法律界人士,甚至法官都出來表過態嗎?就係咁,我識得某啲黃絲,佢地出嚟支持反修例嘅原因,其實就係話連啲法官都出來反對,所以佢就認為修例即係送中,所以就去遊行支持。
其實呢位法醫講呢個所謂嘅論點,根本係事實面前完全不堪一擊。
1. 佢嘅論點根本就係無任何意義,因為用詞係「或」即係連呢位法醫所講嘅嘢都只係原因選項之一而已。或者原來可以有嘅原因,有四五十個,咁佢所講嘅嘢又有乜嘢意義呢?
2. 事實上,原因其實係可以好簡單,唔知點解啲人一定要揾咁多劇本囉。其實睇一睇影到三樓墮樓位置嘅CCTV,因為鏡頭係左右移動,有部份時間係影唔到墮樓位置。試問一個已昏迷嘅人俾人抬去墮樓位置,又點可能在短短時間內不被影到任何痕跡呢?
3. 睇周同學出現係各CCTV嘅影像,其實不難重現事件啦。第一,佢當時係做緊哨兵,呢樣嘢係由佢同朋友嘅通訊可以得知。第二,佢好可能識得二樓嘅環境,亦知道二樓圍欄外面就係平台。但係,三樓卻並不熟識,因為這裏並不是附近居民常會使用的。就係當日他在二樓經常走來走去,意識上已經植入咗圍欄外有平台。周同學在最後出現嘅CCTV中係喺二樓上三樓停車場嘅路中,然後無幾耐就墮樓。所以,最有可能係佢上到三樓之後,就走到出事現場嘅圍欄然後一躍而過。但就忘記咗嗰度係三樓,所以就跌死咗。就係因為佢上咗三樓就立即走到圍欄嗰邊,所以三樓嘅CCTV就無影到佢嘅出現。由於距離唔遠,所以只需要幾秒就可以出咗事,呢樣嘢從之後有一個白衫同樣想跳過去差啲再多一個出事可以得到證明。

[ 本帖最後由 chimingchan2014 於 2019-11-16 12:30 AM 編輯 ]



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]