• 瀏覽: 10,798
  • 回覆: 199
  • 追帖: 1
  • 分享: 2
+8
【星島日報報道】一批穿黑衣示威者早上10時許,在港鐵香港大學站前往港大的天橋投下椅子及雜物,堵塞馬路。一批防暴警員到場在校園外戒備。香港大學理學院院長艾宏思到場了解並指,警方不能未有知會校方情況下自行進入校園,又指警方、校方及學生等各方都清楚有關規矩。

他又表示,暴力不能解決問題,對警方及示威者雙方行動感擔心,又憂慮每日持續有人受傷及被捕,呼籲學生不要向警方投擲雜物.........



港大理學院院長的說法可謂「驚世駭俗」,竟然認為自己權力比警察更大。

新聞來源連結:
https://hk.news.yahoo.com/大三罷-港大理學院院長-警方不能在未知會下進入校園-040800324.html



唔入去,但可以封鎖曱甴竇,斷水斷糧斷電,逼曱甴投降


屌!知會乜撚?要唔要填申請表?


港大中大城大理大科大嶺大浸會全部宣佈獨立吖笨!


[隱藏]
香港的大學不同外國.........警察有權直入大學..........其實同商場不同......!!
簡單來說直出直入都可以.........!!



校園係公眾地方嚟喎,警方有權喺未知會下進入校園


阿院長
只要警方有合理懷疑
邊度都可以去捉暴徒㗎



引用:
原帖由 richardli008 於 2019-11-12 07:34 PM 發表
港大中大城大理大科大嶺大浸會全部宣佈獨立吖笨!
校長都無權阻止..........基本上警方可以直接出入各間大學.......!!
通知校長只是方便工作........香港各間大學校長無權阻止警方的進入.....!!



今日4點鐘阿sir先講完


[隱藏]
睇連登post 先知咩叫恐怖, 大家可以上去睇下, 有人不停煽動, 話而家要打內戰, 要打仗, 講真唔好再講意氣用事既說話, 大家有D咩可以做 


睇住直播。 香港警察已經瘋狂, 明知前面係段校長, 仍然直射催淚彈, 所有中大人都會記住呢一刻。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
想問下龜縮院長, 暴徒入嚟有冇知會你?


建議警方將阻入校園者以阻差辦公罪拘捕,警方已好俾面你地,唔好得寸進尺。


[隱藏]
引用:
原帖由 nobodynotalk200 於 2019-11-12 07:39 PM 發表
睇連登post 先知咩叫恐怖, 大家可以上去睇下, 有人不停煽動, 話而家要打內戰, 要打仗, 講真唔好再講意氣用事既說話, 大家有D咩可以做 
好呀打仗睇吓邊個死先!到時係對解放軍武警一定將曱甴殲滅!



主題標籤 #港鐵
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]