• 瀏覽: 11,592
  • 回覆: 181
  • 分享: 2
+7
網民今天(11日)發起「11.11」三罷行動,全港多區爆發示威,有警察於西灣河向示威者開真槍,亦有男子被淋潑易燃液體後變成「火人」,行政長官林鄭月娥今日下午六時在行政長官辦公室地下大堂會見傳媒,《香港01》將全程直播。林鄭月娥表示,激進網民發起「三罷」令香港受暴力衝擊影響,包括堵路、縱火等,肆無忌憚破壞社會秩序,令社會人心惶惶,批評廣泛的暴力行為必須受全社會譴責。林鄭指,今日有不同政見的市民被火燒,遠遠爭取什麼訴求,與市民為敵,令人心虛怯,又指網上謠言四起,請市民留意政府的公布澄清,重申暴力不能解決問題........



我看特首大人見過國家主席之後,言行與以前好像不同了。

各位意下如何?

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/政情/397025/11-11-林鄭-激進示威者一定不會得逞-不會爭取到口中訴求



戒嚴啦廢柴特首
就快區區有人死



罷工,你班垃圾唔係成日講有「200萬」人,一齊唔返咪可以即時停頓香港經濟囉!!

但係暴徒當然係自私既,我叫你罷工,你被炒,就可以打救你!!



港獨 顏色革命,攬抄HK 
點會收手 港人小心  



[隱藏]
引用:
原帖由 paulchen 於 2019-11-11 06:43 PM 發表
戒嚴啦廢柴特首
就快區區有人死
曱命唔係講笑,真係會有傷亡



屌,唔出武警,講條能咩?


個「溝通平台」搭建成點?


直接開鎗格殺勿論, 唔使客氣, 否則只會越黎越大鑊


衹係感覺到暴徒已經步入了滅絶人性恐怖行為,特首還婦仁之見不肯將緊急法升級。


[隱藏]
講左咁多,究竟點對付班暴徒呀?
唔係諗住佢地聽完你之後會收手啩?




支持林鄭政府施法,止暴制亂


佢成個講話, 重點係叫大家自律..  相親相愛, 本是同根生, 相煎何太急 ..


終於講人話


嘩,硬起來了!


[隱藏]
立23條,拉晒班漢奸。


主題標籤 #林鄭月娥
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]