• 瀏覽: 1,780
  • 回覆: 24
  • 分享: 1
+4




周一凌晨在將軍澳尚德邨停車場墮樓昏迷的香港科技大學學生周梓樂今早不幸離世,一群黑衣者中午遊行至科大校長史維寓所,高呼「要求史維,譴責警暴」,史維寓所的木門被塗鴉,門鎖也被毀壞。

綜合港媒報導,下午2時過後,有學生發起由校內遊行至校長史維的寓所,獲逾百人響應。一行人手持傳單,沿路高喊「要求史維、譴責警暴」,隊伍中有人持美國國旗。


下午2時20分左右,隊伍抵達史維寓所,大批持傘人士把「悼念周同學」的牌匾置於門外。寓所外被示威者貼上大量傳單及標語,還有玻璃被打破,有人在場撒冥紙,門鎖也被破壞。

現場有人呼籲其他黑衣人不要「裝修」史維寓所,稱史維不是殺人兇手,不宜驚動其家人。

發起到遊行到校長寓所的學生表示,活動已結束,若學生有後續行動可自行活動。有學生甫返回校園後,便於柱上貼文宣及噴字,還有人發起「裝修」(破壞)位於校內的咖啡連鎖店星巴克。

科學院的應屆畢業生劉同學表示,史維在科大任教多年,相信他與學生有相同的情感,雖然科大沒有校訓,但北門山路上寫有「希望在於人民、改變給於抗爭」的字句,希望史維能作為首位有學生因運動離世的學府校長,運用其公信力及話語權,譴責警暴,「與學生一起為民主抗爭。」
-------------

黑暴民革2.0 史維好快要跪玻璃
一切都係段狗既錯

段狗唔跪就唔會令到班黑暴咁心雄

新聞來源連結:
https://udn.com/news/story/7331/4152967

[ 本帖最後由 stkwok1985 於 2019-11-8 05:04 PM 編輯 ]



咁都得.


死左人唔系默哀, 系借題發揮.



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
佢地既表現好合理, 正好話比人知點解會叫佢地暴徒


[隱藏]
史維再唔出黎含 你屋企人就會比人搞!!!!!


校長/教職員/保安/學生唔報警我都勉強可以理解(但絕對唔認同),但點解美心/Starbuck/中銀職員唔報警?間鋪被破壞都唔報警有冇搞錯?報左警但學校唔俾警察入係一回事,你唔報警係另一回事。即使你話已暫停營業,但你睇電視都知間鋪被破壞掛。

另外,
1)無警察入科大,咪一樣有暴力,講咩有警察先有暴力既歪理,自打咀巴。
2)成件事關校長咩事,點解要破壞校長宿舍。
3)點解校長要全部人默哀一分鐘,唔係人人都支持呢個運動,有人可能被班恐佈份子襲擊過,點解仲要被逼為佢默哀。
4)其實係你地班恐佈份子搞事堵路 以及見到死者墮樓都唔即時叫救護 反而打爛火警鐘搞一輪先叫救護 先會搞到延誤救治,你地班恐佈份子先係害死死者既兇手,唔好扮晒悲憤。



段喪志自甘墮落,淪為暴徒跟班,傍友,開咗極壞先例 !

撥亂反正全靠史維校長,史維校長頂住呀 !



科大內地教授房間比人拆到爛哂


不如比暴徒做校長


[隱藏]
又話黑衣人是有美國人,為何走去破壞校內星巴克?傳言不攻自破了。


引用:
原帖由 stkwok1985 於 2019-11-8 05:18 PM 發表
科大內地教授房間比人拆到爛哂
蒙面人,都唔知係咪科大生?又話黑衣人有大學生,點解會搞自已學校?定係呢班根本唔係大專生?又破一傳言。



縱容暴徒的後果


引用:
原帖由 stkwok1985 於 2019-11-8 05:00 PM 發表

https://cdn.hk01.com/di/media/images/3527179/org/c5e84ecd3903b9e2df19b00 ...
文革, 打老師, 打校長遲早會發生, 使用暴力家常便飯,
只要政治正確使用暴力是容許的, 知識份子為自保都要對
暴徒低頭, 當他們對暴力保持沉默, 暴力遲早會應驗在他們身上



真慘慘豬


[隱藏]
抵撚死,幫曱甴自食其果


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]