被引用(46)
女途人只係聽到 "唔好打人". 你又點會誤會係黑警打人呢?   好明顯係羅茲威爾外星人打人啦. CCTV 仲見到有光, 仲唔係UFO.


呢位"途經的居民", 請親自聯絡死因庭, 共尋真相!!!


啲黑衣成日打人,俾人叫停都仲繼續


如果係警察打人, 曱甴們一定會高叫黑警打人!
但今次只係聽到有人叫唔好打人=有人在襲擊某人但唔係警察打人!
曱甴們內哄嘅機會好大



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
電視直播都睇得多,的黑曱甴打人前先大叫"你做咩打人! 唔好打人喎" 跟住曱甴就下下打頭打背脊打心口咁打異見人士,打完就變番義務醫護人員扮救傷者…………
但打自己人就真係少見有



毒果咁就可以屈警察打周同學啦!白痴要信啊...


罪證:當晚有男衣人(黑警)押著一個人(疑似周同學)上停車場三樓
https://na.cx/i/VPX4kAg.gif



好明顯外星人係果晚入侵香港,企圖捕捉人質進行遜間量子轉移失敗,於是製造意外,殺人滅囗。駛乜查,查唔到!要查揾衛斯理啦!一定係外星人嘅陰謀,一定係!!!


魔警行兇?領展包庇?案件絕不簡單!!


就係你呢d死曱甴文宣害死d年青人!好好一個香港比你攪到咁,你過唔過意得去?


我當晚聽到唔好啦唔好啦唔好插甘入啦, 後嚟我見到推佢路樓嗰個係基佬全, 可能佢哋玩得癲得滯所以其中一個跌撚咗落街, 已FC


查出真相是好的。
這個媒體的新聞,可以用作, 呈堂證供嗎?



死得遲啦,呢啲垃圾應該早d死