• 瀏覽: 783
  • 回覆: 6
本周日(20日)的九龍遊行中有示威者破壞店舖,一名運輸工人「趁火打劫」,竄入旺角的一間手機專門店並盜去3部手提電話。後被人發現,遭人以索帶綑綁手腳在街上。運輸工被控一項盜竊罪,案件今(23日)在西九龍裁判法院提堂,被告承認控罪,裁判官提出疑問指被告進入被破壞店舖盜竊,當時商品散落一地,是否如同有人拾取街上被遺留的財物。惟控方不認同,因被告所竊的手機不是散落在地上,而是放於士多房內。法庭終判被告即時監禁3個月。
控罪指,38歲的被告鄧忠濠於今年10月20日,在旺角彌敦道601號創興廣場地下的香港...https://headline.klwpc.com/share.php?a=headline&id=124732

來自秒頭條 - 中立及新聞來源整合
厭倦媒體亂局?為您智能分類不同立場資訊,告別看得頭痛的時代!
https://headline.klwpc.com/share.php



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
經過四個月,肯定同大家講,智障同岸鳩係無得醫、仲會傳染。

運動結束後,好多人坐完監都未必明白發生緊咩事。坐監的以為自己係為公義、有兄弟撐。十年、唔駛半年我包保所謂兄弟已無人記得你、探你。耳士只係用來「歌頌」,即係「水、坤鳩」班岸鳩曱甴仔做替死鬼,醒目果啲番左屋企數緊錢。

年紀細的曱甴,再唔識醒,好快要入去坐十年都未必知自己衰乜。趁隻手仲乾淨時,快快手放低裝備,好好上學去。



[隱藏]
曱由仍然沉迷於幻想中,以為自己拯救香港,實際打爛香港!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 HK00830 於 2019-10-23 02:53 PM 發表
本周日(20日)的九龍遊行中有示威者破壞店舖,一名運輸工人「趁火打劫」,竄入旺角的一間手機專門店並盜去3部手提電話。後被人發現,遭人以索帶綑綁手腳在街上。運輸工被控一項盜竊罪,案件今(23日)在西九龍裁判法院提堂,被告承認控罪,裁判官提出疑問指被告進入被破壞店舖盜竊,當時商品散落一地,是否如同有人拾取街上被遺留的財物。惟控方不認同,因被告所竊的手機不是散落在地上,而是放於士多房內。法庭終判被告即時 ...
曱甴搶返嚟D手機,都夠膽從曱甴手上搶,呢個真係異士



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]