• 瀏覽: 2,371
  • 回覆: 5
+3
行政會議成員羅范椒芬今日出席電台節目時,聲稱有少女被誤導向勇士(Warriors)提供免費性愛,言論引發爭議。她之後回覆傳媒查詢,稱自己朋友的朋友認識受害人家庭,但又基於私隱拒絕透露更多細節。
羅范椒芬今日回覆【明報】及【有線新聞】查詢時指,她信任的朋友認識另一名朋友,而該人認識受害人的家庭,從而確認事件屬實。她指市民可以自由選擇是否相信,又稱出於私隱原因不能透露更多細節。
近日有藍絲群組流傳一段題為【網傳14歲少女被灌輸天使 成「義士」泄慾對象】的文章。一名自稱14歲女學生稱參加示威而認識一班朋友,之後被要求與義士發生性行為,「係酒精既(嘅)影響下我地(哋)都比左第一次佢地(哋),之後佢地(哋)係咁約我地(哋),每次都有唔同男義士同我地(哋)……」
該文作者又稱有吸食大麻,之後亦發現自己懷孕,「我好後悔,我好污衊,我希望其他同我有同一樣經歷既女仔企出嚟,今日我要去做流產手術,我親手殺左一個小生命。」文章來歷不明,亦沒有附上實質證據。
香港電台英文節目【Backchat】主持人,今日在節目開首讀出聽眾來信。其中一名聽眾稱,收到黑衣前線臥底的短訊,歸納出年輕人如此激進的原因,包括同輩認同、少女示威者向前線提供免費性愛,以及免費藥物等。羅范椒芬在節目上回應稱,的確有少女向勇士(Warriors)提供免費性愛:「我想我們已確認真有其事,我對於這些少女因被誤導而提供免費性愛而感到悲哀。」



真係諗唔到宜家仲有咁傻嘿嘅女,叫佢上街就上街,叫佢上床就上床。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
年紀輕輕唔認真讀書,隨便就比人呃去參加暴亂,就係咁嘅下場。


[隱藏]
聽聽天使心聲....



願曱甴死光 救香港!
https://youtu.be/Xi8lGlHMlqc
香港!有幾百萬個阿港!!



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]