• 瀏覽: 1,561
  • 回覆: 8
過渡房的功能,是讓基層市民脫離劏房、納米房等惡劣環境,計劃重點是過渡,即是暫住,必須有流動性,不能變成長住,這需要政府加把勁,努力覓地,增建公屋,才能真正解決基層的住屋需要。
http://hd.stheadline.com/news/columns/5/20191018/804740/專欄-社論-建過渡房-必須快靚正
香港基層住屋問題嚴峻, 犯民不理無売蝸牛的之苦, 拼了命地保護自己豪宅的市值, 力阻每屆政府的建屋大計.....
昨天又在議會如狼似虎地阻止林鄭改善建屋進度的施政報告, 犯民司馬昭之心路人皆見, 簡直是亂港無極限, 上樓無望的年輕人要睜眼看清楚犯民面具下的惡毒。



曾經有毒果讀者批評梁特首時代建的公屋水平可比美豪宅, 是不公平。
她不明白社會進步是由政府帶頭的......相信今次政府改建的過渡房屋, 也會比英治時期的臨屋更適合人類居住。



支持


希望政府可以解決到住屋問題


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 一個中國人! 於 2019-10-22 08:58 PM 發表
起咁靚住咗入去仲邊有上流出翻嚟嘅動力?
錯!
當年住公屋的人, 大部份儲到錢買樓



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 一個中國人! 於 2019-10-23 01:22 PM 發表


你都識講當年啦,當年80前嘅市民以住公屋,拿公援為恥,宜家啲90後,以住公屋拿公援為榮,點同?
咁係人心敗壞不向上流, 唔關住乜屋事



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
主題標籤 #施政報告
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]