• 瀏覽: 29,529
  • 回覆: 309
  • 追帖: 6
  • 分享: 16
+27
美國眾議院在本港時間10月16日早上,通過《2019年香港人權與民主法案》(Hong Kong Human Rights and Democracy Act of 2019)。法案其後將交予參



眾議院同時通過《保護香港法案》(Protect Hong Kong Act),禁止美國企業向香港政府與警隊出口任何催淚彈和人群控制技術;眾議院還通過了第543號決議案(House Resolution 543),承認香港與美國的雙邊關係,譴責中國干預香港事務,並支持香港市民擁有的示威抗議權利。
參議院版本的《香港人權與民主法案》獲23名參議員聯署,料將順利通過。暫時未知參議院將何時審議

依家中美貿易仲傾緊,中國知道咗一定不滿啦,實話美國干涉外政。咁樣落去, 中美談判會唔會又破裂?

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/即時國際/386493/人權法案-美國眾議院通過-香港人權與民主法案



比里安納度仲靚仔可愛嘅比卡蕉!
一定不通過


美國真係仆街


估到啦,美國最鍾意干涉外政


[隱藏]
支持外國干涉內政


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
無用的,可如何?


提示: 違規內容已被屏蔽
快D將美國資產及銀行戶口D錢轉走唔係比老美充公,因為他沒錢


[隱藏]
提示: 違規內容已被屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
大家心照啦,最初愛國愛黨人仕點解要將資產放響美國?而家要轉錢走?可轉去邊?轉返祖國將所有錢共產捐比國家推動經濟?咁就真愛國愛黨嘞


曱甴好無聊,其實通過又點啫?!
完全沒有什麼實質用途,因為香港入囗美國的貨品,根本比美國入囗香港的貨品多好多。

沒什麼大了了,警察最多去唔到美國旅遊。但美國根本乜景點都冇。個 Grand Canyon 大峽谷又黃又乾又曬,貼埋錢,我都唔會再去睇。

所謂 Yosemite 優山美地,亦只是雜草叢生的爛地。完全沒有景點,五十個州一模一樣,全是 Costco 超市,和 Target 大型雜貨店。講完。



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]