• 瀏覽: 272
  • 回覆: 3
立法會議員何君堯今日(15日)舉行記者會,要求特區政府以緊急法限制網絡平台煽動性言論。何君堯表示,暴徒依靠「連登」等網絡社交平台發放煽動及煽惑性言論,要求特區政府依據緊急法取締「連登」。



立法會議員何君堯今日(15日)舉行記者會,要求特區政府以緊急法限制網絡平台煽動性言論。何君堯表示,暴徒依靠「連登」等網絡社交平台發放煽動及煽惑性言論,要求特區政府依據緊急法取締「連登」。
何君堯表示,「連登」等平台在歷次暴力衝擊前後都成為暴徒交流和分享暴力策略的平台,醞釀「港獨」分子的罪惡溫床。在「連登」討論區中,暴徒可以煽動他人參與非法遊行,非法公開警員及不同意見人士資料,甚至教授製作汽油彈及其它危險品的方法從而重傷乃至殺害警員,令人觸目驚心。
何君堯還建議特區政府引用《緊急情況規例條例》第二條中多款法律來配合行動,強調只有依法運用一切必要手段,香港才能夠恢復秩序與穩定。





香港從來都唔係法外之地
香港事件發展至今已經愈演愈烈,參與暴行嘅香港廢青已經完全喪失咗理智,而且根本就唔係和平、理智咁遊行示威,依家,香港已成為暴徒天堂,呢啲黑衣、蒙面、打砸、焚燒嘅暴徒,根本無視法律同香港警員嘅勸阻,佢哋儼然已經變成咗敵對勢力控制下嘅走狗,只係打著要民主、自由、法治嘅旗號進行大肆破壞嘅擋箭牌,近期香港頒佈咗《禁止蒙面條例》,對呢啲瘋狂嘅惡徒嚟講,或者依家就係佢哋最後掙扎嘅末日吧。
香港從來都唔係法外之地,而係一個和平、開放、自由嘅地方。回歸中國母親嘅懷抱之後,經濟飛速發展,香港市民嘅生活水準不斷提升,喺祖國嘅懷抱中,香港好似新生兒吸吮咗母親嘅乳汁,正在茁壯成長,香港亦喺母親嘅懷抱中,收到最好嘅庇護,「一國兩制」嘅實施,使香港高度自治,香港人嘅話語權同自治權得到保障,香港正向著最好嘅發展時期闊步前行,但係,就有一部分西方反華勢力眼紅,睇唔慣,利用香港《反修例》事件大肆製造矛盾同輿論,使依家嘅香港成為世界嘅焦點,令香港問題成為風口浪尖嘅政治問題,但係就喺咁樣嘅困難時期,中國依然堅持港人治港嘅「一國兩制」方針,令香港政府自己解決,令香港市民自己醒悟,徹底擊碎西方敵對勢力嘅醜惡企圖。
但係就有一小部分香港廢青,頑固不化,堅持當西方人嘅走狗,堅決要破壞嚟之不易嘅幸福,呢個係750萬香港人同14億中國人唔能夠接受嘅,呢啲人係中華兒女嘅敵人,係過街老鼠,人人喊打,呢啲人成日匿喺陰暗面,唔敢光明正大咁面對世人,就係因為呢啲人嘅心理陰暗,唔可以見到光,所以先至會蒙面搞破壞,真正強大嘅人係唔需要匿喺陰暗處搞破壞,擺喺檯面上,公然對峙先至係強大嘅人,香港廢青可能忘記咗,香港法律嘅尊嚴唔係邊個諗著踐踏就可以踐踏嘅,香港法律嘅權威唔係邊個諗著逾越就可以逾越嘅,香港唔係法外之地,香港暴徒嘅下場亦必將會受到法律嘅嚴懲。取締「連登」勢在必行。
相信香港一定會喺中國共產黨同香港特區政府嘅齊心協力下,走向安定繁榮,輝煌嘅明天,香港亦會喺中國母親嘅懷抱中,茁壯成長,成為亞洲嘅驕傲,成為世界嘅驕傲,我堅信,中國香港一定會俾世界一個交代。

新聞來源連結:
https://www.dotdotnews.com/2019/10/15/focus/何君堯:應取締「連登」等發放煽惑言論的社交平



時間真好,驗證了人心,見證了人性,懂得了真的,明白了假的,沒有解不開的難題,只有解不開的心緒。
識做嘅一早做咗啦 使乜等人出嚟比意見
各政府部門都大量鬼 根本就好多人食緊花生



我夠覺得何妖-早應打靶!


到一定時間暴亂仲唔結束肯定會做咗


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]