年僅15歲的陳彥霖早前被發現全裸伏屍在油塘魔鬼山一帶海面。由於彥霖生前曾參與反送中抗爭,其遺體亦迅速被火化,外界對警方指其死因無可疑的說法有所疑惑。多區今晚有市民自發舉辦悼念彥霖晚會,晚上9時起,逾千名市民亦到上水大會堂對出空地參與默哀會,地上滿佈燃點起的白色蠟燭及放有白色鮮花,隨後有牧師在場領禱,...





死者立即火化,手法同大陸一樣等你地無得查😏
有冇古怪在心中~

新聞來源連結:

https://s.nextmedia.com/realtime/a.php?i=20191011&s=6996647&a=60144498



被引用(127)
俾人安息啦。


公開疑書啦,沒作好啊。


香港真的太多白痴嗎?怪不得毒果報在香港還可以生存咁耐,又一次證明我地香港人真係高分低能。
連火化程序都唔了解就可以俾毒果洗腦,又一次證明無知係香港人被洗腦嘅主因。
仲有,一班暴民文宣又借人地嘅死嚟做文章,將自己嘅文宣扮作死者嘅遺書,最可笑係一班人可以蠢到去一齊集會,真係可以話呢啲無腦嘅香港人實在無藥可救。



講得啱,邊個搶走市民自由,我哋就應該反抗, 果d 暴徒 不只搶奪市民自由,連反對聲音都要殺滅,呢條黑口罩,一定有報應!


你班 暴徒以為搞 天使 搞得咁過癮, 佢死咗實搵你班黑口罩報復,黑口罩等天收!


仲唔帶領200萬曱甴軍團包圍佢家人


死者父母呢?


借死人,做文宣


我之前已預計CIA有機會殺人再嫁禍比警察. 可能真係比我講中左.....
https://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=28510958



死者家人呢?可唔可以出來講幾句?火化應該係家人決定,點解關警方事?如果係警方威脅,那麼請家人出來講幾句!

唔好陷害警方!



https://youtu.be/tjAdGPirZAo

魔警集團開始崩塌啦,願所有義士/烈士早日沉冤得雪!!!



佢生天花,花柳,愛滋,各式各樣,林林種種的性病,唔即使火化,唔通等d病毒變種,之後全球人類就變暴力曱甴?


最古怪,唔攞d心,肝,眼等器官,用來捐去比有需要既人。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽