• 瀏覽: 1,663
  • 回覆: 12
+2
《男兒當入樽》作者井上雄彥被中國網民發現 6 月曾於 Twitter 讚好支持香港遊行貼文,被定性為支持港獨,大量中國網民在微博上表示要轉睇翻版抵制。




新聞來源連結:

https://www.hk01.com/數碼生活/384014/男兒當入樽-井上雄彥讚撐港留言-中國網民繼nba又有抵制目標



支持


提示: 違規內容已被屏蔽
中國網民「表示要轉睇翻版抵制」
漢奸無恥,天下無敵



[隱藏]



弱智ge


既然佢咁支持, 希望沖繩早日出現這道美麗的風景線, 甚至更美麗





引用:
原帖由 mib04 於 2019-10-26 10:58 AM 發表
中國網民「表示要轉睇翻版抵制」
漢奸無恥,天下無敵
應該將翻版貨傳出日本市塲



[隱藏]
漫畫事少.........炒波鞋的內地人就崩潰了.......跌到阿媽都唔認得......!!
波鞋的大股災.....很多人損手爛腳.......政治風波弄成波鞋風暴....唉....!!



日笨電器未仆街前, 一早已杯葛埋日笨漫畫、文化、旅行.


引用:
原帖由 令狐椒 於 2019-10-31 07:49 AM 發表
日笨電器未仆街前, 一早已杯葛埋日笨漫畫、文化、旅行.
你又明玩嘢.........日本家電早十年前已經輸了........內地電視機超平......打到日本跪地....!!
之後南韓出的家電愈出愈新穎......同時歐洲產品也加入東南亞市場......日本的價錢反為比歐洲貨更貴....!!
最後連香港本土企業家也加入家電戰場........日本家電就成了明日黃花.......又貴又唔好用.....唉...!!

漫畫最主是搵不到錢........有水平的畫家都轉行........未來十年會有更多日本漫畫家退休....!!
文化方面.....日本年青新一代不如老一代的修養........根本說不上是有文化的地方了.....內地人大舉攻入日本..!!
現在的日本同中國內地大城市分別不大.........去完日本好似去了北京一樣......唉.....!!

明顯你是精明的消費者.................卻掛名愛國.........!!



提示: 違規內容已被屏蔽
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]