小鳳姐出場

坐咗咁L耐移民監先唔批,
快d多謝之鋒同 Solomon Yue 喇






港人6月以嚟,面對警方濫權濫暴甚至向學生心口開槍,都仍未能申張公義,更加多次目睹警方涉嫌縱容黑幫、撐警人士恐襲平民,全城民憤可以話係谷到頂點。

不過,莫非係驚終有一日要為自己言行負責,早前就有網民話公共關係科總警司謝振中謝Sir,太太已經有綠卡,佢就想申請埋做美國移民。多次去美國發言嘅香港眾志秘書長黃之鋒即刻「助攻」,話同美國方面講咗,要鼓勵謝Sir全家世世代代留喺大灣區呀。今日記者會謝Sir罕有唔見人,網民都好關心佢去向,八方聽講最新消息,就係傳聞謝sir申請美國移民被拒,睇嚟都係要繼續做中國人先喇。

新聞來源連結:
https://hk.news.appledaily.com/local/realtime/article/20191009/60131763

[ 本帖最後由 coldkiller 於 2019-10-9 01:38 AM 編輯 ]



被引用(7)
fxxk


附件

4051999_1487574697.jpg(13.2 KB)

2019-10-9 02:11

4051999_1487574697.jpg

總警司謝振中移民美國!
He is a bloody asshole because of leaving his brave,justified colleagues.



每個人都有自由既,得乞兒仔以為自由大9晒,一言堂,又一例證


要求警方盡快澄清謝sir是否申請移民美國?

如屬實,是大大傷害了支持警隊及14億同胞的心,請他自行辭職吧!

身為警隊高層,中央咁支持你,你竟然去做反骨仔! 他及他家人不配做中國人!



聽講有[中國官員]已被美國禁入境,相信警員可能都被列入移民黑名單,因為擔心有人在港打完人,去到美國照打...


我就覺得似流多啲, 如果係真嘅, 肯定兩個禮拜之後返嚟一定發癲


哈哈