反修例風波連續多月引發激烈衝突不斷,政府出重招訂立《禁蒙面法》,今日(6日)大批示威者在港九新界多個地區進行集會遊行示威。其中示威者經過九龍塘窩打老道旁的解放軍東九龍軍營時,以鐳射筆照向軍營,軍營內有人舉起黃旗,旗上以繁體字寫上「警告,你正違反法例,可能被檢控」。解放軍的有關舉動罕見。究竟解放軍有沒有權如黃旗上所說,檢控示威者?



反修例風波連續多月引發激烈衝突不斷,政府出重招訂立《禁蒙面法》,今日(6日)大批示威者在港九新界多個地區進行集會遊行示威。其中示威者經過九龍塘窩打老道旁的解放軍東九龍軍營時,以鐳射筆照向軍營,軍營內有人舉起黃旗,旗上以繁體字寫上「警告,你正違反法例,可能被檢控」。
解放軍的有關舉動罕見。究竟解放軍有沒有權如黃旗上所說,檢控示威者?
軍營內行使的法律與香港法律不同
民主黨立法會議員涂謹申接受《香港01》訪問表示,解放軍是否有權力向示威者舉黃旗,「研究呢個問題係無乜實質意義」,因為解放軍軍營之內實施的法例,與香港一般法例可以完全無關係,外界亦無經驗推斷解放軍在某種情況的規定做法。
至於檢控示威者,塗解釋,根據現行香港法例,侵犯軍營已屬違法。因此,解放軍舉黃旗警告示威者可能被檢控,不代表是解放軍檢控示威者,而是警告示威者,他們的行為已違反香港法例,有可能遭到香港當局檢控。
風險難測 任何人都不應觸碰軍營
至於示威者以雷射筆照射軍營,涂謹申呼籲任何人都不要去「搞」解放軍和軍營。
他表示,解放軍內的行使的法規可能與軍營外的香港特區範圍不同,他們的行為準則和規範沒有先例可循,「例如你入侵到甚麼程度他們才會出擊?出擊的的力度又有多大?可以話完全無得估。舉例講,你用鐳射筆射佢,佢可能會擔心你用緊嘅係一支極高強度嘅鐳射筆,射一分鐘後會令佢件衫着火,然後向你開槍,你係無辦法確知佢會咁做,還是不會咁做,所以唔好搏。」
因此,涂謹申呼籲任何人都不應以身犯險,不要做出一些舉動令解放軍覺得他們受到威脅。
涂謹申:盡量唔好搞解放軍...警察總部...中資機構...美心港鐵...私了市民...就可以搞?...
所謂勇武....欺善怕惡蒙面懦夫...


新聞來源連結:
https://www.hk01.com/政情/382947/禁蒙面法-軍營舉黃旗警告示威者-涂謹申-盡量唔好搞解放軍



被引用(64)
曱甴軍師也勸曱甴咪玩野


潛台詞是最好搞啲手無縛雞之力的市民!


試下嘛!可能有驚喜呢!


唔明
共產黨靠『黨指揮槍』來維繫政權牢固
泛民日日吹要『結朿一黨專政』,即係要推翻共產黨
要郁共產黨,豈能夠唔硬砍解放軍
但泛民咁驚解放軍,唔敢碰佢個軍營,唔通要等佢自己人間蒸發?
咁怕死,講乜L時代革命?
『結朿一黨專政』豈不是只係一句籌款口號?



天才, 解放軍可能無.
不過解方軍打柒完你之後唔可以交俾警察?



解放軍當然無權檢控,但有權阻止任何人向解放軍看守區域攻擊!
有種,就向解放軍營投擲石塊磚頭汽油彈看看!



on9犯民仲想扮大台,邊個會聽你噏


唔知幾時班政棍願意公開講一聲不要再違法抗爭呢?


隻逃狗即係叫人搞香港dllm


解放軍一舉黃旗,已嚇到的黑曱甴標尿四散!


曱甴讀屎片就讀屎片,返大學只會諗食溝女同屌閪……平常人都知,軍人執勤時就算犯法只會愛國家軍事法庭審判,一般法律係對軍人無效,何況被挑釁下? 
佢地唔警告直接開槍射掃殺都可以,何況已警告。 我睇新聞都非常可惜點解咁好機會唔開機槍掃殺暴徒曱甴,解放軍大仁慈了。



糊塗綠帽訟棍 嘅意思喺除咗軍營,
攪其他就冇問題 !



綠帽王終於講句合情理嘅說話


都好嘅!
測試吓誰夠兇狠!