面對警方肆虐濫權的暴力,我們以武力對抗,到目前摧毀的都是死物而從未蓄意傷人👈我而家先智肥佬黎原來對眼有事喎,咁多人被班黑衣打到入廠,佢話冇蓄意傷人?🙄


被引用(18)
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
成日話警察濫權。但點解隻字不提話班人犯法先。仲動用私刑打異見人士?!又唔見我出街會被警察打我。
呢班人真係痴線。
而家毒果強攻學生。香港未來真係無眼睇。

仲有 話健仔含屈。明明佢犯法又襲警在先 根本癲倒事非。

無錢就作嘢叫人收兵 諗住置身事外?!

[ 本帖最後由 denniscwip 於 2019-10-6 04:31 PM 編輯 ]



師兄,毒果黑媒一直説黑為白,指鹿為馬,肥佬和犯民一直陰毒上腦,遲早都腦上病發。佢地不會在意對佢地無價值的人,暴民已經失控,出事只是時間上問題,多等一下,好快有結果。


冇蓄意,只係順便。


呢個肥佬個腦好明顯有問題了!


葉繼歡都係搶劫金舖死物,咁樣比警察開槍打到下半身不遂仲要坐監真係唔抵,肥佬黎應該同佢平反


丁蟹


犯民、人妖之前開記招、話一塊玻璃冇打爛過、冇打爛商鋪又冇傷過人


影住打平民,死曱甴仲話冇暴力


肥佬黎話“幻覺嚟嫁姐,嗰啲都係似人形嘅玩偶嚟姐。全條街除咗曱甴我都冇見過有生物出現”


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
巨老母系死物!


佢當其他人系死物呀, 佢自已就生啊. 同時系畀信徒睇架, 做乜睇人哋內部文件.


咁都講得出、你重係唔係人呀?