• 瀏覽: 2,978
  • 回覆: 54
  • 分享: 2
+3
工會:包括8名機師



香港空勤人員總工會,聯同國泰空中服務員工會及港龍航空空勤人員協會,下午就有空勤人員被解僱的事件召開記者會,並要求公司停止無理解僱。
空勤人員總工會強烈譴責國泰航空大規模解僱員工,並指至今至少36人被解僱或「被辭職」,包括8名機師、18名空中服務員、4名地勤人員、2名管理人員和4名其他職級員工。當中國泰航空佔26人、港龍航空有6人。
工會又指,根據中國民航局頒布的新規定,任何機組人員飛越或飛到中國領空,均需接受其所規定的政治審查,認為相關舉動與安全風險完全無關,只為打擊不同政治立場的機組人員。工會亦要求,公司撤回解僱決定,並立即讓有相關職員復職,以及停止無理解僱。
國泰航空則表示,在決定是否解僱員工時,會考慮所有相關的情況,包括適用的法規,以及員工是否能夠履行職務等,強調所有決定和行動,都嚴格遵守僱傭合約條款及適用的規則。國泰又指,全力支持維護《基本法》所賦予的一切權利和自由,同時要遵守航班飛往及飛越國家及地區,包括中國內地的所有適用法規,無任何妥協的餘地。



至今至少36人被解僱或「被辭職」...
攪炒都會怕無咗份工嘅咩...無左份工可以全職示威...

新聞來源連結:
https://www.bastillepost.com/hongkong/article/5169071-【修例風波】工會稱至少36人被解僱或「被辭職」



飛曱甴. no way. 


支持國泰炒殺曱甴,有時間多啲搭,,,,


36人叫大規模解僱,遲下你地就知道乜野叫大規模解僱。


[隱藏]
大佬,有兩件洩露乘客資料;又有兩件將機倉氧氣樽放氣,危害機組人員安全。呢啲都係業界死罪(重有幾單放氣事件未捉倒人),全世界航空公司都會炒兼冇其他公司再會錄用。 呢啲反而唔遣責?


引用:
原帖由 pugbb 於 2019-9-30 04:28 PM 發表
工會:包括8名機師



香港空勤人員總工會,聯同國泰空中服務員工會及港龍航空空勤人員協會,下午就有空勤人員被解僱的事件召開記者會,並要求公司停止無理解僱。:smile_3 ...
唔炒曱甴先引致公司最大既損失呀...你睇放氧氣樽D仆街幾冷血. 置飛行安全不頺.. 就知無做錯.



提示: 違規內容已被屏蔽
死累都冇用架........人地賠足

班雞做到咁好能肉酸lor, 大方d la...…..東家唔打打西家lor  



生意唔好咪炒你囉
有乜問題啫



[隱藏]
都係果句 : 按足勞工法例去辭退員工,有什麼問題?公司要包你做過世嗎?


曱甴屋


你老尾, 又係你地講攬炒, 唔通只係其他人受苦, 你地攪事GE人反而唔應該攬炒?





36人少事啦!之後政府班合約員工,包括社工、護士、教師可能有3600人。


遲早都裁員喇, 時間問題啫。


[隱藏]
又唔炒得,你估真係終身架咩,公司炒人要你地批准


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]