加油 支持和平表達訴求


被引用(14)
「義士😷」分自己為「和理非😇」及「勇武👷」,但時間証明了,「和理非😇」從未存在過🙅


若引戰👅「市民」失敗,無借口群毆「市民」💥,就稱之為和理非😇進行了「和平表達訴求👼」。


「義士😷」基本是一班撩事鬥非👅丶欺善怕惡的人。



有公投過嗎?
點解唔係你屋企叫?



以其人之道,還自其人之身,當知道曱甴擺結婚酒場地時希望有義士帶埋大量真曱甴到結婚場地放生贈慶。


鬼信佢班仆街會和平,陣間咪又係打爛哂D嘢掟汽油彈收場。


呼籲曱甴和平,哎吔,笑到碌地
而家啲曱甴打人破壞越來越興奮,而家比咩牠們交換和平都唔制呀!



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
和平?!有邊次係?!


和平?和平就唔駛所有商戶都落閘放狗咬曱甴啦!虛撚偽...👎👎👎


On9無極限。兇人落閘,叫和平表達?掩耳盜鈴咋,港產紅衛兵。


幾時和平


多月都有呢d和平出現! 改去做ISIS啦!垃圾!


附件

007Yy3qfly1g77oq9xabnj30u016gth4.jpg(126.92 KB)

2019-9-22 16:26

007Yy3qfly1g77oq9xabnj30u016gth4.jpg

和你老母啊


你班人真係和平表達訴求相信無人反對,但你哋係借訴求嚟搞破壞就點講都係錯嘅。不要顛倒黑白是非,借機發泄,破壞社會秩序,影響他人。


支持市民和平表達意見,剿滅曱甴恐怖分子