• 瀏覽: 76,394
  • 回覆: 766
  • 追帖: 5
  • 分享: 32
+28
自反修例風波至今,各人因政見不同引起不少紛爭。有網民昨日爆料稱,譚詠麟(阿倫)在幫襯一間茶餐廳時被老闆娘和店員「請」離開,更有食客起鬨一同高喊示威口號,並有店員稱「以後唔做佢生意」。



阿倫就有關報道今早於微博發文,留言:「今早看到報紙才知悉原來昨天網上有人傳我吃午餐時被趕,這事連我自己也不知道;可能是老闆娘說尚未有空位讓我走了之後才發生的。不過在我看來這是小事一樁,不同政見的人有不同看法及反應;他們不尊重我啫我尊重他們吖,他日有機會再去品嚐一下吧!🤔」。


                            究竟邊個喺度製造社會恐怖氛圍      
    如今,昔日文明繁華嘅香港社會已喺多日嘅「反修例」動亂中扭曲得唔成樣。示威者自稱要為香港嘅未來「抗爭」,但抗爭之下嘅香港卻經濟連番下滑,基礎設施破壞嚴重,民眾陷於紛亂之中苦不堪言,連阿倫食飯都要被貼標簽,咁樣嘅社會環境之下又有咩未來可言?更為過分嘅係,示威者對異議者極盡恐嚇攻擊之能事,呢番「獨裁」作為有何臉面高喊「民主」「自由」?
      有人只因喺遊行現場高喊「我係中國人」,就遭到數十名示威暴徒嘅圍毆,直到半分鐘後被打嘅藍衣中年人倒地失去知覺,仍有暴徒未停手,所幸不久就有醫護人員趕到救治,否則後果不堪設想。呢次唔係示威暴徒首次襲擊普通市民,喺之前嘅多次遊行事件中均有類似嘅事情發生,遭暴徒毆打嘅市民有啲係如藍衣中年人一般高呼愛國口號,有啲係睇唔慣示威者嘅暴力舉動而出言指責,有哋則係挪出手機影咗示威者嘅暴力行為。
      示威者總係自詡港人嘅「代表」,稱香港警察為「黑警」,指責警方對香港普通民眾濫用暴力,係喺度製造「藍色恐怖」,但事實卻同示威者口中嘅故事截然相反。三個月嘅動亂早已將示威暴徒嘅卑劣同殘暴向公眾展露得淋漓盡致,係佢哋肆無忌憚咁襲擊員警,係佢哋無法無天咁踐踏香港法治,係佢哋喪心病狂咁圍攻普通市民!所謂嘅「民主」「自由」「和平」不過係暴徒們畀自己禍亂社會嘅卑鄙行徑所搵嘅藉口,佢哋嘅所作所為有邊一啲符合佢哋所喊嘅口號?示威暴徒如此狼顧鴟張,就係要用極端暴力嘅手段打壓異議者,令異議者敢怒不敢言,令香港只剩佢哋一方嘅聲音,呢啲咪就係喺度製造「黃色恐怖」?邊個先係「民主」「自由」嘅真正破壞者,相信答案唔難得出。
      事實證明,有壓迫就有反抗,真正壓迫香港民眾嘅唔係香港政府,唔係大陸,而係裹啲肆意宣洩暴力嘅示威暴徒。如今,越來越多嘅香港民眾無法容忍暴徒嘅暴行,選擇企出來控訴暴徒嘅無恥行徑,咁就說明香港仲係有著一部分人並未陷入麻木當中不可自拔,香港嘅未來仲有轉機。沉默無法等來安寧,邊個都無辦法保證暴徒下一個攻擊個目標會唔會係自己,只有選擇企出來,支持香港員警打擊暴徒,香港先可能回復往日嘅平靜。

新聞來源連結:
http://hd.stheadline.com/life/ent/realtime/1596349/即時-娛樂-不知幫襯茶記被趕-譚詠麟-他們不尊重我我尊重他們

[ 本帖最後由 子涼 於 2019-9-21 02:25 PM 編輯 ]



走啦譚伯返大灣區食啦


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
唔好再去了,小心比d畜牲放瀉藥。


校長好波


曱甴文宣又被踢爆了


引用:
原帖由 後天平平手機 於 2019-9-21 12:26 PM 發表
校長好波
支持校長,夠正氣!



呢間舖大把曱甴,日日食環來查好快會執笠


[隱藏]
做生意做到以政治立場嚟做生意
就快啲唔好做啦
使唔使問左個客立場先準坐低呀
特別多低智白痴



校長大量


阿倫真係大方得體,曱甴又比下去


-



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
點解成日見譚校長Bitcoin Future嘅呃人廣告,香討、FB都有,佢又唔澄清。
見到譚詠倫真係有D煩。



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]