• 瀏覽: 7,176
  • 回覆: 71
+5




元朗診所遭刑事毀壞。今(19日)上午10時許,元朗宏發徑3號一診所,45歲姓趙女負責人發現招牌及鐵閘被人以紅油破壞,於是報警。案件列刑事毀壞,由元朗警區刑事調查隊第三隊跟進,暫未有人被捕。
記者到達現場,發現診所招牌被人以紅油噴污,鐵閘被噴上「人在做天在看」的紅色大字及貼上大字報,暫時無法營業。
該位於元朗宏發徑的護士診所為註冊護士趙寶琴工作的地方,趙是在7月21日元朗黑夜事件中,一度與15歲兒子失聯,翌日在西鐵站內與警員理論達15分鐘的女士,事後她屢被政見不同的人士「起底」,在網上遭辱罵。趙寶琴指,周一(16日)其住所附近已遭貼上同類型的大字報,「咩專呃講人呀、豬隊友、御用演員,話我個仔係非法童工呢啲」,被問及會否因屢受滋擾而作出澄清,她指這些都是與事實不符的說法,即使澄清也不會令對方停止騷擾,「冇做過都可以俾人講到咁,惟有自己睇開啲」。她表示被起底及貼大字報,對生活必定有影響,但坦言「冇得驚」,她形容香港目前的社會氣氛「最慘係痛苦,唔係痛」,更指若因政見分歧而發展至人身安全受威脅,「香港完架喇」,「如果我有事,我一定唔係最驚嗰個,最驚係大家,因為個個都會生活喺惶恐之中」。

區議員:完全係白色恐怖 要求警方加強緝兇
元朗鳳翔區區議員麥業成表示,721事件翌日,趙小姐作為元朗市民發表自己的感受,講述了白衣人無差別打人的事實,因而遭到恐嚇滋擾,是不可接受的行為,目的是令市民不敢說真相,「完全係白色恐怖」,他要求警方嚴正跟進事件是否黑社會所為,並加強緝兇。





正義唔需要遮掩


香港陷入「黑色暴亂」已三月有余,反修例風波非但冇平緩跡象,反而變本加厲變成暴亂。有人因喺商場唱國歌就招致圍毆,有人因講咗一句「我系中國人」就被暴打成重傷,幾乎性命不保。就連香港唯一國家級抗戰遺址烏蛟騰抗日英烈紀念碑也喺「九.一八」事變88周年前夕遭黑衣人褻瀆。種種令人發指嘅行為正嚴重沖擊香港嘅法治根基,破壞社會秩序及安寧。顯然,政府嘅包容換來嘅系亂港分子嘅得寸進尺,市民嘅隱忍換來嘅系蒙面暴徒更加肆虐。


呢哋黑衣蒙面暴徒拎着「民主、自由」之「羊頭」,展示嘅卻系泯滅人性嘅醜陋嘴臉。佢哋不斷強調自己有幾咁正義,卻喺「遮羞布」嘅遮掩下四處尋找發泄仇恨和戾氣;佢哋口口聲聲要求言論自由,卻以暴力攻擊持意見相佐人士。佢哋嘅所謂「抗爭」,唔單止將香港唯一嘅驕傲踩喺腳下,也將為人嘅基本良知和底線踐踏。佢哋以為著住黑衣蒙住面就可以超級無敵,就可以盡情釋放人性之惡,然而喺被勇敢嘅市民扯下「遮羞布」後,瞬間現出原形,如同見唔到光嘅曱甴,驚恐萬分、四處躲藏。難怪導演王晶稱呢哋蒙面人:「只要撕下佢哋嘅面罩,佢哋就會逃回果嗰見唔到光嘅窩入面發抖」。


有道是,正義不需要遮掩,需要遮掩嘅都系陰謀。「蒙面」嘅後面,一般都跟隨「歹徒」二字,正義絕唔會系呢哋躲喺面罩後面偷偷摸摸、雞鳴狗盜嘅烏合之眾,佢哋注定只系一群躲喺黑暗角落嘅小丑,就算戴上便罩也遮蓋唔到佢哋丑惡至極嘅面孔和靈魂。


「止暴制亂,恢復秩序」已成為更多香港人嘅期盼。市民自發上街開展「清潔社區」行動,各界人士實名聯署撐警執法,甚至連一貫立場偏頗嘅美國媒體CNN也不得不承認「香港示威者愈嚟愈醜陋及暴力」,呢哋正反映出亂港者已成過街老鼠。然而哋禍港賣港諸如黃之鋒和何韻詩之流嘅「現代漢奸」,仍喺做着不切實際嘅「美夢」,佢哋攞住外國護照,卻妄言「代表香港人」,乞求美英來「解放香港」;佢哋鼓動暴徒大肆進行暴力活動,卻倒打一耙,要求聯合國調查香港警隊濫權。佢哋生活喺眼前嘅「苟且」之中,拋棄咗所有做人嘅底線。


事情發展到今日,越嚟越多嘅人睇清咗幕後策劃者嘅真相,民眾喺度覺醒,正義喺度聚集,呢個系不可阻擋嘅大勢。綜觀三個幾月嚟此起彼伏嘅暴亂,特區政府和警隊嘅克制、退讓對啲喪失人性底線嘅暴徒及幕後黑手嚟講,唔系誠意,只系示弱,最終成為咗暴徒升級暴力嘅助推劑,如果再繼續對暴徒「網開一面」,咁只能帶畀無辜市民更嚴重嘅傷害,唯以重拳出擊,先系對付呢哋曱甴、老鼠唯一有效嘅手段。



新聞來源連結:
https://www.hk01.com/突發/377023/診所刑毀-元朗診所鐵閘被噴人在做天在看-護士媽媽-冇得驚



洗咩做護士?專行做職業戲子啦!
曱甴每星期到有工開!



引用:
原帖由 劍13 於 2019-9-19 06:12 PM 發表
洗咩做護士?專行做職業戲子啦!
曱甴每星期到有工開!
呢條友演技一流,七情上面真係呃倒唔少人,佢係示演常客,民主黨應該頒個最佳女配角俾佢。



RN黎WO 幾皮野1個月都要做戲?定係e個RN係扮出黎的?
個仔做也要做M記?個老母咁有錢唔讀書做M記?



[隱藏]
乜乚野係護士診所?佢係負責人?有冇牌?有冇醫生註診?


戲子媽媽


點解一個護士會係診所負責人?誰人在行醫?


護士診所?佢係負責人?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]








M記老母


最奇怪嘅係……咁嘅款都有人要嘅?


引用:
原帖由 jellypo2000 於 2019-9-19 06:10 PM 發表




元朗診所遭刑事毀壞。今(19日)上午10時許,元朗宏發徑3號一診所,45歲姓趙女負責人發現招牌及鐵閘被人以紅油破壞,於是報警。案件列刑事毀壞,由元朗警區刑事調查隊第三隊跟進,暫未有人被捕。
記者到達現場,發現診所招牌被人以紅油噴 ...
診所鐵閘變成新連儂牆,應該感到無上光榮!😆



係咪另一場戲?


[隱藏]
戲子一個,尼鋪中五累及家人,低死。


主題標籤 #黃之鋒
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]