• 瀏覽: 15,490
  • 回覆: 45
  • 分享: 2
+4
好大的「官威」!又呼籲對警方對待記者的行為展開獨立調查,又促警方道歉,又斥警方阻撓採訪,是警務處處長嗎?是監警會?是太上皇?還是判官?都不是,是記協!
記協是什麼?根據記協的網頁,「香港記者協會是香港歷史最悠久的記者組織......記者工會」,在香港,暫時並沒有官方認證或具系統的記者登記制度,換言之,記協沒有官方資格,不能為所有記者代言,難道記協是「御用」的官方組織?難道全部記者都強制性要加入記協成為會員嗎?若不是,那麼記協的認受性極其量只能代表其會員,不能代表全數新聞從業員。
「不是官,卻要管」,記協作為民間團體,又發「記者證」,又以「第四權」自居譴責警員,一嘗「權力慾」;又誣衊警方濫權,是「指揮慾」,一場記者會,手舞足蹈,不知實情者,準會以為是官方匯報。記協記者會上,對於有建議由警方為記者發牌,記協主席楊建興卻形容為荒謬,楊先生似乎誤以為,記協的權力凌駕公權力,以為審批「記者資格」是獨家本事吧?
記協只是民間組織,不是萬能;記協更不是代表香港全數記者,不能以記者主流聲音自居;記協不是法官,不能對警員的處事態度未審先判。



記協能夠妹仔大過主人婆, 是政府軟弱扮好人一手做成的


千祈唔好以為媒體擁有第四權就一定係中立公平客觀,因為媒體後面係有立場嘅資本。


記協根本不是法定機構,有什麼「官」可言?全部都係一群狼狽為奸的暴徒而已


[隱藏]
引用:
原帖由 Q仔bb 於 2019-9-16 04:05 PM 發表
記協根本不是法定機構,有什麼「官」可言?全部都係一群狼狽為奸的暴徒而已
原本唔係,但當有錢,有權,慢慢便腐爛了,到最後忘記了記者要做的是報導事實,只服務金主!
再加上遇到了全世界,全地球最軟弱的高官,無法無天的事便大量出現了!



引用:
原帖由 魚之悠悠的游 於 2019-9-16 03:21 PM 發表
千祈唔好以為媒體擁有第四權就一定係中立公平客觀,因為媒體後面係有立場嘅資本。
人生自由權利都保護唔到你講咩第四權利呀! 一班記者圍住人 !搶犯! 點解淨係影警察 為何黑衣人一個都你認唔到………… 請重新解釋市民嘅定義



呢啲就係月娥政府, 對暴徒軟弱嘅後果, 搞到死黑記仲惡過警察.


引用:
原帖由 arcadiang 於 2019-9-16 09:09 PM 發表


人生自由權利都保護唔到你講咩第四權利呀! 一班記者圍住人 !搶犯! 點解淨係影警察 為何黑衣人一個都你認唔到………… 請重新解釋市民嘅定義 ...
所以話依家班記者係直播鏡頭裡醜態百出,一心為資本金主服務,冇哂職業道德冇哂做人嘅底線。



記協只不過係粉人組織!
經過今次事件,啲所謂記者,呢三個月做過咩大家有眼見!根本唔需尊重佢地(小部份除外)!



[隱藏]
妓協妓協,婊子協會


形象已深入民心,除了沆瀣一氣的曱甴。


快啲成立監記會喇,民主社會無理由有啲團體係有無限權力又唔比人監察嘅


記協好大的「官威」= 宦官=太監=冇撚用。一般人正常喺以前係會非常尊重媒體,覺得媒體會中立持平報導新聞。可惜1)宜家呢班(黑妓)最叻係創作新聞,2)用既有立場偏頗地抹黑事實,3)為金主服務唱衰敵對關係嘅人,4)見到警察/異見人士遇襲見死不救,5)親眼看見面前女性受到非禮/侮辱喺度視而不見,6)曱甴被捕就協助曱甴逃走,7)阻礙警察執行任務(搶犯),8)作為採訪者肆意挑釁任何意見不同嘅受訪者,9)利用所謂“專業技能”作出唔專業失德行為,10)做漢奸認賊作父。講到火滾,呢班仆街真係冇人性,指鹿為馬,唔通真係冇方法處理呢班垃圾


警察派記者牌
呢個係國際標準wo
呢啲時候班廢柴又扮傻同你講返香港啦



[隱藏]
引用:
原帖由 萬古天門樂 於 2019-9-16 03:12 PM 發表
好大的「官威」!又呼籲對警方對待記者的行為展開獨立調查,又促警方道歉,又斥警方阻撓採訪,是警務處處長嗎?是監警會?是太上皇?還是判官?都不是,是記協!
記協是什麼?根據記協的網頁,「香港記者協會是香港歷史最悠久的記者組織......記者工會」,在香港,暫時並沒有官方認證或具系統的記者登記制度,換言之,記協沒有官方資格,不能為所有記者代言,難道記協是「御用」的官方組織?難道全部記者都強制性要加入記 ...
只係一班食屎狗姐。懶勁,無錢剩。



主題標籤 #警務處
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]