• 瀏覽: 75,024
  • 回覆: 1,029
  • 追帖: 2
  • 分享: 10
+92
大批防暴警員在淘大商場戒備,並制服和帶走多名年輕人,引來大批圍觀的市民不滿,期間警方在商場拘捕一名男子。

他的父親楊先生到場,表示自己是淘大居民,已向警方表明身份,他不知為何兒子被捕,表示兒子只是到商場用膳,沒有搞事,亦沒有戴口罩,批評警方做法是濫捕,見到年輕人就拘捕。

他與一批市民一直跟著警方防線,想找回兒子,又展示淘大花園的住戶證,追問警方為何拘捕他的兒子,但警員沒有理會。       

啲閪文宣自己認同就等如太陽系認同,
正常知道果度暴動啲人走都走唔切啦!
留喺果度啲人根本就係等自由閪吊的.

新聞來源連結:
https://news.rthk.hk/rthk/ch/component/k2/1480558-20190914.htm?spTabChangeable=0



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
香港曱甴 時代垃圾!


有冇搞事,心照啦!


[隱藏]
佢都唔係果仔隔離,點知有冇搞事,食左自由閪你都未知


曾經有個暴徒名叫 麥當勞媽媽


用膳?用佢老母啦,攪事打人就真,正杏家橙 😡


又係街坊?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
無事暴徒,有事街坊。


On9、住樓上又點呢、係咪近近地不如上去搜埋屋


淘大商場好多 cctv


[ 本帖最後由 big3624 於 2019-9-14 05:11 PM 編輯 ]



佢話落街買野喎,無句真


班曱甴不少正正係樓上住客呀. 啊人地母親, 唔係懵到自己個仔做咗曱甴都唔知呀??

[ 本帖最後由 cwilson1 於 2019-9-14 06:07 PM 編輯 ]



[隱藏]
哈哈哈😄,點解次次都有街坊專登喺暴亂地點落樓食飯、買包、買書、睇戲...㗎?


主題標籤 #口罩
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]