• 瀏覽: 3,091
  • 回覆: 41
+5

都是東區法官印度人錢里的傑作,我們應全民將她踢出香港法律界,還港人公首。

香港的一些法官真是可恥至極!應該早日拔徐
香港法官一直都在愚弄市民的智商!他(她)們說:SO WHAT? !!! HAHAHAHA...
最新的世界自由報告,香港是世界最自由的的地區,美國排名第23。這說明香港這群漢奸賣國賊洋狗並非為了自由,而是被想摧毀中國的外國勢力服務和收買。可惡。
世界也沒有犯罪分子 上午抓 下午放的國家  香港是混蛋城市  混蛋法官不滾出去 香港是沒救了!法制和學生愛國ge教育一定要改革!!!




  又見亂黨之首被「放虎歸山」——9月8日,黃之鋒因違反保釋條件再次被捕,但9日法庭之上,裁判官卻講黃之鋒嘅保釋檔中寫錯咗離港日,不但當庭認錯,重新批出保釋檔,仲准黃今日離港。

    釋期間黃之鋒行動之自由,令人懷疑「保釋」和「釋放」有何區別——飛臺灣會見綠營大佬、喊話蔡英文和默克爾要求會面被無視後仍唔死心,甚至公開咗去德國和美國嘅計畫。今日法庭上更係鬧出「日子寫錯」嘅天大笑話,抓咗又放抓咗又放。

    有暴民「川劇變臉」,公正嘅鏡頭頻頻曝光咗暴民嘅換衫秀:著上黑衣就係「勇武」,換咗白衣係「無辜群眾」,套件馬甲帶個相機就講自己係記者,著件紅衫就話自己係醫護人員,更有甚者換上警員嘅衣服企圖假扮速龍小隊成員……喺鬼佬嘅培訓之下,暴民習得七十二般變化。而泛民陣營嘅說辭更係日日變:昨日話「撤回」今日話「too late」;昨日講「讓學生冷靜勿衝動」,今天卻反口話「堅決不割席」,翻手係雲覆手係雨,唔知民主派是否睇過川劇百變臉,實係無師自通領悟咗其中精髓。

    我恨白左鬼佬亡我之心不死,而更恨呢啲皿煮青年皿煮議員,甘為鬼佬做馬前卒,做喪盡天良嘅賣國求榮之勾當,咁樣嘅荒誕戲碼,香港普通市民已經受夠喇!

新聞來源連結:
https://www.youtube.com/watch?v=-pVF1838B70進入香討影片區



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
狗官治港,點除?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
狗髮官做不出人事!


釋期間黃之鋒行動之自由,令人懷疑「保釋」和「釋放」有何區別


不知所謂


幾時有監司會?


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
假髮棺仇警情緒高,法治第二,同情曱甴的假髮人甚多,亂局不知何時了。


點解法官做錯事唔洗罰?判錯案件又係唔洗罰?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
前黎係暴徒既好朋友!


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
主題標籤 #黃之鋒
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]