• 瀏覽: 2,165
  • 回覆: 20
+2


警察在8.11聲稱為「保衞」尖沙嘴警署,疑瞄準少女頭部開槍射布袋彈,打爆其眼球恐失明和毀容。惟警方至今仍未交代其發射的布袋彈是否與少女傷勢有關,更無視少女的律師信,日前(9日)表明已利用法庭搜查令,從醫管局取得少女的醫療報告。「爆眼少女」的朋友再以「人生玩×員」賬號在網上討論區發帖,指少女自拍片報平安後,遭受各種滋擾、恐嚇及咒罵,害怕「被自殺」,亦曾想過親友自組自衛隊,指少女傷勢未愈,又要擔心自己及親友人身安全,加上不停睇醫生及律師,他們的身體及精神壓力非常大,但細節不便透露。

爆眼少女遭暴徒恐嚇滋擾? 俾自己豬隊友射爆,唔係收了現金,原諒他了嗎?

新聞來源連結:
https://hk.news.appledaily.com/local/realtime/article/20190912/60035995



被肥佬黎自殺


警員都被你班暴徒起底,大家都有壓力


怕比黃人同黃媒……毀屍滅跡?


[隱藏]
毒果係唔係老作既先?


毒果已經為殺人滅口吹定風喇,盲妹危了


引用:
原帖由 曹三豐 於 2019-9-12 11:18 AM 發表


警察在8.11聲稱為「保衞」尖沙嘴警署,疑瞄準少女頭部開槍射布袋彈,打爆其眼球恐失明和毀容。惟警方至今仍未交代其發射的布袋彈是否與少女傷勢有關,更無視少女的律師信,日前(9日)表明已利用法庭搜查令,從醫管局取得少女的醫療報告。「爆眼少 ...
毒果這張圖成粒布袋彈插在眼罩既相, 他日就是被控妨礙司法公正的證據



肥佬黎可能驚緊,到時條女頂唔住爆晒單野出黎,隨時爆埋肥佬黎防礙司法公正,依家即刻用自己毒果先下手為強。


只有黑衣暴徒先知爆眼女身份,威脅應該係來自黑衣暴徒!


[隱藏]
呢條爆眼西 ... 一定知好多料,
快拘捕,迫佢爆料



"惟警方至今仍未交代其發射的布袋彈是否與少女傷勢有關"


自己又唔合作,未查清楚, 點公報...



日本自衛隊?


如果傾吾掂,收吾到錢,受恐嚇,CIA整佢,會被自殺,從此消失。

轉做污點證人,可能打救到佢?



如果係收左大筆安家費和掩口費
俾班豬隊友抓爛腳一D都唔出奇喎



[隱藏]

講咁耐居然唔幫佢眾籌... 
禍港派諗乜野脆計真係無人知.... 



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]