反對逃犯條例修訂示威之中,不只年輕人身影,老中青亦經常在衝突現場出現,其中一名長者就是舉英國旗的王婆婆。近日示威場合,有示威者看不到王婆婆的蹤影,引起部份人不安。立法會議員朱凱迪在facebook發文,表示收到保安局消息,王婆婆正在內地,目前「安全」。




唔係咁L搞笑呀?咁憎恨中國又咁鍾意英國,居然自動送中?堅定流呀?




新聞來源連結:

https://www.hk01.com/政情/374196/逃犯條例-朱凱迪-舉英國旗王婆婆在內地-目前-安全



被引用(70)
冇工開咪返大陸休息下囉
好過係香港對住曱甴

最好笑係曱甴又老屈香港政府同大陸捉左佢



收到保安局消息

王婆婆「自動送中」,正在內地遊山玩水享受緊美食,目前非常「安全」,只係處境有啲搞笑。

都話咗班「仆街仇中反膠」,件件都雙重標重,呢邊反、果邊送。



唔好玩啦。
反送中嘅人點會自動送中?



曱甴標準,又要反中,又要返中國


畀啲錢條老虔婆佢返叫大陸碰瓷,大陸郁條阿婆就可以炒作,大陸唔郁個阿婆一樣可以炒作。


吊你老尾,舉英國旗又係中國,真係身體最成實


黃婆佢一向定居深圳/😢
收到order先落嚟做野/😧



收左$?


身在內地,好安全……咁點解仲反修例嘅?


wtf自動送中?


聽講話佢長居深圳


咁X好笑,又舉英國旗反送中但又入內地卻又很安全,咁佢反送中條例係為了自己自願送中呀


係都唔奇,我愈嚟愈發現啲垃圾啲邏輯極之混亂,前言不搭後語,完全無腦,或者唔用正常邏輯思維思考.......