反《逃犯條例》修訂的示威者,上月連續數晚圍堵深水埗警署,警方則拘捕多人。其中一名涉案女學生被控暴動罪,她早前提堂時獲准保釋,但不可離港,因此未能到波蘭交流。該女生今(11日)到高院申請更改保釋條件,法官聽罷陳詞後,批准她在本年9月中至明年2月初離港,但保釋金由原本的5千元,增至20萬元。


涉案女被告李倩瑩(20歲,學生),被控於本年8月29日,在深水埗欽州街深水埗警署對面,連同其他不知名人士參與暴動。
交流計劃乃畢業要求之一
案件早前提堂時,被告透露她在台灣某大學就讀,原定於本月下旬往波蘭交流一個學期,該交流計劃乃畢業要求之一。惟署理主任裁判官嚴舜儀批准她以5千元保釋,但期間不准離港。
保釋金增至20萬
高院法官邱智立今聽罷陳詞,批准被告在本年9月24日至翌年2月4日間,到波蘭進修,但保釋金需增至20萬元。被告所涉案件將於11月11日在九龍城法院再訊,邱官亦准被告不用出席該次聆訊。
此外,被告在港期間仍須守宵禁令 ,以及不得踏入深水埗警署外牆100米範圍。
案件編號:HCCP 464/2019


惡人唆使下,孩子嘅歸家之路何其艱難
香港連日來嘅暴力違法活動中,不乏未成年人。825日,荃葵青遊行中,一名12歲男孩被捕時,身上發現一米長嘅鐵棍和噴漆;31日,一名13歲男孩身上被發現汽油彈和打火機,其欲喺地鐵站內縱火。本係不諳世事嘅孩童,卻前途盡毀,被亂港勢力棄生死安危於不顧,當做武器推到前臺,孩子何其無辜!
點解會出現咁樣嘅狀況?簡而言之,亂港策劃組織者和參與實施者,從整體上看並唔係同一撥人,組織者嘅煽動與實施者自身文化水準嘅低下造就咗現時嘅局面。前日,被公認反華走狗、「亂港四人幫」之首嘅黎智英接受彭博社訪問時,更係煽動參與近期「運動」嘅年輕人準備好去死,呢場「運動」唔單止係抵抗「獨裁」,更係一場「殉道」。
受惡人洗腦嘅年輕人,鋸斷智能燈柱並對燈柱連踢帶踹,呢種秀智商下限嘅舉動實在跟「抗爭」主題風馬牛不相及。仲有喺「罷課集會」演講時屢屢讀錯成語嘅學生,連隔離嘅同夥都忍唔住笑場。沖喺一線嘅學生傻仔,喺搭上自己嘅前途,而縮喺幕後嘅主謀,羅冠聰之流,不僅不參與罷課,仲撈到咗留學美英名校嘅機會!
新學年開始,年輕人雖然返咗學,但家長嘅臉上卻冇咗欣喜,有嘅只係對孩子可能誤入歧途嘅唔放心。反中亂港勢力將黑手伸入校園,視莘莘學子為「政治燃料」,更有部分學校嘅開學禮被騎劫,儼然「港獨」宣誓大會。慈雲山某中學開學禮上,國歌奏響,竟然有學生帶頭唱所謂嘅「顏色革命主題曲」,繼而高呼「光復香港,時代革命」嘅口號,臺上校長老師竟毫無反應。
解決唔到教育問題,香港難有寧日。「政治嘅歸政治,教育嘅歸教育」,希望呢句出自教協嘅名言,能夠真正喺香港落地生根,畀孩子們嘅歸家之路走得順暢!

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/社會新聞/374034/逃犯條例-涉圍堵警署被控暴動-大學女生准20萬保釋離港交流



被引用(1)
有義士律師承擔,泛民基金幫助怕條撚咩!