明仔(化名)大學剛畢業已背負23萬元學債,預計38歲才能償清。「教育改變命運」在香港未必人人適用,因為並非每名考獲入讀高等院校資格的學生,也享有平等的免費教育權。


香港有啲大學生真係身在福中不知福!
香港大學學費每年只係HK$42100,
自回歸之後20年都冇加過。
香港政府同納稅人都對佢哋非常好, 畀好多機會佢哋努力上進。
美國大學學費係香港嘅八倍十倍以上, 有本事嘅就去美國讀大學啦。

呢個明仔根本就唔係讀書嘅材料, 入大學之前父母已經為咗佢補習揹咗幾十萬嘅卡數, 真係唔應該讀大學。 應該出去做建築工人, 搵得仲多, 對社會的貢獻仲大過某啲大學生。

仲有呢個唔係讀書材料嘅人竟然考入教育大學, 將來去教育我哋嘅下一代??
讀書失敗嘅人去教育我哋嘅下一代點樣讀書?
唔怪得香港嘅教育搞成咁。


新聞來源連結:

https://www.hk01.com/issue/880

【免學費.一】學債壓力沉重 政府需還年輕人財務自由
https://www.hk01.com/article/373107

[ 本帖最後由 不理性的筍盤 於 2019-9-11 08:50 AM 編輯 ]



被引用(7)
因為佢唔係讀書材料,叻既讀完大學搵幾皮一個月啦,1,2年就還哂學費啦。
要怨就怨自己明知讀唔到又格硬讀上去啦



而家d人真係貪得冇厭得一想二,唔想有debt咪一系叻仔dscholar, 一係咪讀


想借錢唔使還


還免費大學教育?應是把那些垃圾大學關了吧


應該取消所有資助,教育出一堆反中亂港曱甴


不知所謂的報導


想問世上有那個國家正在推行免費大學教育?
又想問推行免費大學教育的國家稅制如何?