引用:
原帖由 貝才貝才 於 2019-9-11 05:29 AM 發表
【偵查報道】色狼駕狼車  義載實獵艷
每次暴力衝擊完結後,煽暴者都會在特定群組安排大量「保姆車」送走暴徒。據了解,這類「保姆車」自7月21日元朗事件後變得活躍,TG上更出現過千人的「保姆車」群組,隨時可調動大量「保姆車」到各區運送暴徒離開。不過,該群組開設不久,便爆出多宗「保姆車」司機涉嫌強姦事件。
據悉,有人會在暴動現場開車兜圈,刻意尋找那些「落單」(單獨一人)黑衣女,以安全為由把她們載到酒 ...
推一推 不過黃毒傳媒都唔會報出黎 班豬媽唔會知 以為個女重係義士



被引用(12)
黃媒毒記已埋沒良心與暴徒為伍,少女學生以為做義士,連爭取什麼都不知道便淪為洩慾工具,可悲呀!


應該係以為個女仲係處女


如果香港傳媒還有良心,應該煲大件事,請警方嚴正調查。

你們也有姊妹,女兒,表姊妹,同學,朋友,如果傳媒還姑息,下一個就是你們的至親好友,留下一世陰影,毀人一生。

性侵犯的罪犯,香港社會絶不能容忍!



豬媽可能心諗:反正遲早都係俾人食


都係義士 : "義"務提供性服務人"士"


係軍妓


呢D咪民主囉
咪咁小氣啦



吾報正常,換件衫……記者又變食家


自從自由西海報一出 越來越多少年加入便能猜到
6月開始己有不斷的床照流出 
自由西 自己出入
狗公一湧而上



做義士要包屌架


邊有咁多義載,全部都係班暴徒曱甴聯同毒媒、 一眾假記呃蝦條,特別係扮義工first aid嗰班專門撲d落單靚妹,賤撚到出汁!


唔係“義士”,係 “easy ”比人食😂