• 瀏覽: 881
  • 回覆: 8
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 秋天懷舊的牛 於 2019-9-9 04:13 PM 發表
反修例示威衝突已持續多月,每當警方進行清場時,不時見到有個別議員、記者、義務救護員等等,走在警方防線前面,並與要求他們離開的警察發生爭論,甚至對罵。法律界人士指出當警方在執行職務時,任何人無論是議...



黑衣搞破壞已遍地開花,且暴力行為愈演愈烈,香港人早已忍夠。而警方也絕 ...
一於D耳猿、妓者、或任何其他背心人,總之講咗叫佢地讓開,一唔聽就即拉,唔好等佢地以為自己惡L哂!



班犯民曱甴議員次次出來抽水,博上鏡,阿Sir做嘢你喺度托啊?最好拉佢班仆街告到佢坐監,等佢連議員冇得做,每個月呃十幾廿萬人工啊啦!禍港害人正泛民!


[隱藏]
引用:
原帖由 秋天懷舊的牛 於 2019-9-9 04:21 PM 發表
特區政府應該立刻實施禁蒙面法,成立由中國人籍人士組成的監察司法人員的委員會,由警方核實記者身分和簽發有時間的記者証。
禁蒙面法要立。但要和平時才立
而家立法都冇人會聽。更會誘發更多人上街暴亂

支持警察執法就得啦



其實呢D係常識,係人都知,不過警察高層可能為左少D輿論壓力就叫班手足盡量唔拉姐,所以先拉得咁少假記者假醫護。班假記者假醫護一俾人拉就瓜瓜嘈,明明已經多次警告你地行埋邊。


我相信係等緊一個轉捩點
到果一日就會大規模咁拉



200萬人呀,人多呀,你敢拉咩?


200萬人呀,人多呀,你敢拉,佢地敢搶犯搶槍


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]