• 瀏覽: 740,739
  • 回覆: 7,395
  • 追帖: 286
  • 分享: 111
+380
秋後算賬第三帖開帖了,也已經到了明天2/9就要開學的時候,暴徒的行為也許會到了另一個模式或階段。

呢個暑假就好似打開咗嘅pandora box咁,將曱甴暴徒嘅惡性完全放咗出嚟,好難收得番,邊個佢地睇唔順眼就會搞邊個,再加上學校裡面做有好多黃師推波助瀾,大學中學校長及其他老師要搞都可能未必即時搞得掂。星期五六日,短期內還會有和種暴亂嘅「課外活動」,這是可以預見的。

仲有班人可能要其他學生被罷課,會搞埋其他唔罷課嘅學校都未定。

對於現時局勢,大叔可以說的都說了,暴亂不會於一夜消失,就算平亂後,各種問題都會跟著而來,土耳其式的大清洗會出現的機會差不多是零。現在是考驗各香港人(包括各位版友和我)的耐性的時候了。過去22年自已積落的錯誤,始終要香港人自己去還。



報道


笫一


支持


[隱藏]
支持


支持


大叔報到


報到


支持


[隱藏]
又新post了...唉


支持


報到


支持大叔

香港警察👮加油💪🏼

[ 本帖最後由 放假喇 於 2019-9-1 09:00 PM 編輯 ]



報到


[隱藏]
留名


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]