秋後算賬第三帖開帖了,也已經到了明天2/9就要開學的時候,暴徒的行為也許會到了另一個模式或階段。

呢個暑假就好似打開咗嘅pandora box咁,將曱甴暴徒嘅惡性完全放咗出嚟,好難收得番,邊個佢地睇唔順眼就會搞邊個,再加上學校裡面做有好多黃師推波助瀾,大學中學校長及其他老師要搞都可能未必即時搞得掂。星期五六日,短期內還會有和種暴亂嘅「課外活動」,這是可以預見的。

仲有班人可能要其他學生被罷課,會搞埋其他唔罷課嘅學校都未定。

對於現時局勢,大叔可以說的都說了,暴亂不會於一夜消失,就算平亂後,各種問題都會跟著而來,土耳其式的大清洗會出現的機會差不多是零。現在是考驗各香港人(包括各位版友和我)的耐性的時候了。過去22年自已積落的錯誤,始終要香港人自己去還。



被引用(40)
支持


支持


支持~


對,大叔

當年我支持過八九學運

反對過廿三條

投過票比泛民瞓街卿

以上是小弟三罪行

現在知道自己當年做錯

錯誤今年受番

因果報應

自作自受



大叔今次唔留兩個新位以備不時之需?為何大叔不預測下明後天會亂成點,多謝大叔繼續開post讓我地有歇息的空間,期待大叔估計區選立選的情況,建制泛民會不會大敗


繼續支持大叔
但今次你講的,令大家個心都沉下去



始終香港問題,要香港人自己面對返,下下想靠阿爺係不切實際,今日去針灸個國內來港既醫師都講,就係因為香港人對成件事唔理,先做就班暴徒咁放肆,所以阿爺好多次出聲叫香港人做野,但係奈何冇咩人理,個個仍然係一邊食花生一邊睇戲,既然香港人自己唔關心香港唔想香港好,阿爺仲有咩野講,我諗,如果香港人大多數人肯出黎大大聲叫阿爺出兵平亂,阿爺實會出,不過現實係香港人,竟然連出聲求救都唔肯做而選擇繼續睇戲,咁樣既人,仲值得可憐!?
講真,我自己身為香港人都覺得係恥辱,明明日以繼夜保護巿民既警察,竟然落得被人責罵既下場,我看過日本人既留言,話香港警察有槍唔用得好可憐,但香港又有幾多人會認為警察應該用真槍實彈對付暴徒!?明明暴徒裝備次次升級,奈何警方郤是有裝備而不敢用,使得警員多次遭遇險境。
恕我沒用,我真的看不通林鄭在做什麼,其實在我看來,林鄭可以做的有很多,例如從打擊一群每個月收政府人工的公務員、港台員工、醫護人員、社工和教師等著手,炒既炒,施壓既施壓,等佢地唔可以再肆無忌憚咁去撐暴徒或直接走去暴亂,至於大學,她亦可以直接向各大學施壓,雖然效用未必很大,但在廣大巿民眼中,也比現在不問不聞好,再之後到學生暴徒,可唔可以由佢地既資助金度著手!?
總之如果林鄭肯做,絕對有很多事做,奈何這位特首卻選擇繼續玩其失蹤大法,香港,亦最終會因她繼續失蹤而陷入萬劫不復之地,可嘆亦可悲!

[ 本帖最後由 嘻哈嘻哈 於 2019-9-1 08:33 PM 編輯 ]



支持


留言支持左大叔先再睇


積落什麼錯誤?


九月繼續圍城,希望國慶前嚟個了斷


靠政府,中央打救,香港人死得


而家個問題係,暴動太過頻繁,根本搜唔切証上唔切庭

其實只要入到一兩單暴動罪,判坐4/5/7年,我夠膽講「立即」,無人會再出黎攪事

而家班傻仔,完全唔知後果嚴重

有陣時見到佢地白L痴痴咁,響度博邊個唔好彩比人拉坐監,我其實有d同情佢地… 既智商



捉到曱甴暴徒送到大陸