• 瀏覽: 10,114
  • 回覆: 191
+12
港鐵表示,因應觀塘區有公眾活動進行,中午12時起觀塘綫彩虹站至調景嶺站之間,列車服務暫停;觀塘綫九龍灣至藍田站之間各車站,亦會暫時關閉;黃埔站至彩虹站之間,則維持正常列車服務。 市民呂先生就批評港鐵做法,暫停列車服務是為了讓更多市民覺得遊行會影響市民的日常生活,但今日遊行路線鄰近海邊,相信實際影響不大。 他又認為,港鐵與政府及警方有預謀,希望透過不同方式打壓香港人,令遊行人士覺得路途遙遠、沒有交通前往,甚至和平遊行後未能離開,令香港人減少各種的活動。 市民鄭小姐形容港鐵的做法是「不負責任」,因為12時便暫停,但港鐵在10時多才通知,認為港鐵應提早通知,否則會影響市民,不能因公眾活動而停止服務。

  • 唔係要攬炒嗎?而家恨到了….唔使關心市民出行方便, 一心遊行搞事!


新聞來源連結:
https://hk.news.yahoo.com/港鐵觀塘綫局部停駛-乘客轟引起不便-031619638.html



香港電台-港聞

市民呂先生就批評港鐵做法

一睇條友講話,就知係特約,唸對白。
黃媒次次都揀到臨記訪問o既?咁得意o既?



丟完磚無得走. 緊唔方便.


大家有眼睇, 班曱甴點樣破壞同阻塞地鐵.......
市民要怪就班撚樣曱甴~



[隱藏]
咩都唔多知,但就知呢個呂先生,一定係一條仆街


佢係咪姓呂都好成問題。


係好L不便㗎!

不過為左支持暴徒,幾不便你地都要忍喎!

有成200萬人支持暴動㗎!

你唔支持佢地,佢哋會打鳩你㗎!




求仁得仁,當日支持過曱甴嘅該區居民今日一齊同佢哋攬炒


甚至乎,有無呢個呂先生都好成問題,可能由頭到尾,個百五蚊貨色都無出過街,係度作文。


[隱藏]
引用:
原帖由 Anunnaki 於 2019-8-24 12:16 PM 發表
佢係咪姓呂都好成問題。
係咪有呢個人都成問題



不便?仲有巴士,的士,再唔係行路都得呀,搵人鬧先鬧左曱甴先啦


有的傻毛話好多坐地鐵唔俾錢,依家咪好囉!大家想俾錢都無得搭


引用:
原帖由 Anunnaki 於 2019-8-24 12:13 PM 發表
香港電台-港聞

市民呂先生就批評港鐵做法

一睇條友講話,就知係特約,唸對白。
黃媒次次都揀到臨記訪問o既?咁得意o既?
連登有專人做呢啲嘢



咁又叫打壓?


[隱藏]
開個站比你地, 又有幾多正常人會用.
成個區比班暴徒搞到泣泣亂, 有地鐵到正常人都行唔到出車站.
所以停站係正確, 等班暴徒今次無得走, 無得入地鐵站避免比人拉. 又可唔駛令車站設備比班暴徒破壞. 做得非常正確.



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]