• 瀏覽: 11,813
  • 回覆: 27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
泛民 只是一個冇用花瓶


失敗,出年你班人咪又投佢票


因為示威者都係夾心階層,冇邊一方為過佢地


[隱藏]
我同情一D示威者, 但點都唔同意佢地D行為.


引用:
原帖由 liuliye2 於 2019-8-23 04:23 PM 發表
一方面,泛民議員以為自己重新領導了這一次爭論,但卻被示威者一早就踢開;另一方面,建制派聲稱有「幕後大佬」其實是極其離地,不諳民情。為何本應是示威者同道中人甚至領軍者的泛民主派,會又一次失去話語權,甚至被示威者嗤之以鼻?或者泛民政黨和民意代表自身就是原因。
論反修例風波中泛民的角色,最顯著的大概是5月法案委員會「鬧雙胞」事件。當時民主派最資深議員涂謹申看似贏得一些掌聲,但事實上根本於事無補,只是讓 ...
新一界大選,你點睇?



曱甴根本睇唔起犯民


泛民真係好pk。好似見到巫婆咬牙切齒個死様,就好想推菊花全或重口味杰比絛婆娘。


因為成班人包括示威、暴徒、議員等等都無人想負責任,只要搞示威嘅人一直話無大台,議員唔行出嚟做代表,整個過程根本就無談判空間,邊個行出嚟同政府談判,結果唔啱聽就會話佢地唔能夠代表示威人士同暴徒,咁就可以推翻所有談判。其實只係要迫政府一定要跟佢地要求去做,到佢地成功爭取到政府完全跪低,就會有班人出嚟令功搏上位。


[隱藏]
其實泛民議員每次出嚟都係抽水,人哋冒著坐牢既危險,但佢哋就攞D示威者既努力嚟做自己既政治資本支本,其實五大訴求我諗機會不大,所以這班曱甴最後都係比人老點,犠牲自己前途和時間,我不支持曱甴,但也替這班可憐既傻仔可惜!


今年泛民收到的捐款可能過億,係大豐收的一年,只係香港人輸了!!!


根本就係一班人渣


引用:
原帖由 tony2318 於 2019-8-24 09:38 AM 發表
今年泛民收到的捐款可能過億,係大豐收的一年,只係香港人輸了!!!
呢句真的很有可能呢!

今天大國之間喺冇乜機會,會有像第二次世界大戰型式的戰爭;取而代之是:表面是軍事威嚇、經濟貿易和金融戰,內裏是顛覆政府、製造恐佈動亂等等的技掚!

冼幾億尾元,去煽動你自己人搞返你自己,好過用無底深潭嘅錢,用自己嘅軍隊去打仗呢!

條數計起嚟,非常化算!

[ 本帖最後由 MoonRackers 於 2019-8-24 10:41 AM 編輯 ]



犯民,已被睇穿底牌


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]