引用:
原帖由 supremeabc 於 2019-9-16 09:30 AM 發表



其實唔止地產黨,公務員,教協,醫護都係敢公然作反 !  外資一方面靠中國市場在金融方面揾錢另一方面又不停搞中國 !  以上呢啲卑鄙無恥的人點解咁明目張膽就係恃住中國要香港面向世界 !  當外界吓吓講人權而香港呢啲無恥之徒就趁機以美國用香港人權法要脅 !  我記得6月12日政府跪低同美國宣佈可能用人權法有時間上巧合 !  呢條法例可凍結佢地在英美資產 ! 先唔好講大量高官有資產和子女在英美讀書 ...
其實我覺得機會吾高,俄羅斯伊朗都大把高官資產係美國,美國甘玩,以後冇人敢轉錢去美國,佢地目標想引美元回流,但反而甘做只會赫走所有美元,大陸D高官資產以後都吾會去!而且美國大把資產係大陸!大家甘玩,一定美國傷過大陸。



被引用(1)
其實呢啲根本就係玩鬥大 !  中國而家唔係鎖國係面向全世界點解唔怕制裁 ?!  中國就係識玩和敢玩 !  相反香港的粉皮又細膽又懶又陽奉陰違,佢地係真心怕呢個人權法呀 !