引用:
原帖由 horse2014 於 2019-9-12 10:44 PM 發表
今晚睇東網直播,先後播過 APM、IFC、時代廣場的曱甴唱國歌大會,而同時亦插播太子站燒衣靈堂。我稱這些現像為義和團現像。
如果你有留心直播,班曱甴係好認真咁唱,而且會用手掩胸,以示忠誠,唱完後更高舉一隻手,類似納粹行禮。而太子站則滿是花,衣紙,靈堂,曱甴係認真的,因為佢地已完全相信裡面有三個人為佢地死左。
宜 d 完全係宗教現像,錯,係邪教現像,就好像義和團,當國人無辦法擺脫外國人侵略的運,就寄 ...
馬兄,您冇講錯,只系個時間要倒帶去返*(睇錯,應該系2012年立春當天),直至2025年才見停止。

吾講有咩好處先,因為這十年內能遇到主題中涉及“好處”既人,系實在太難。

而“壞處”就系:「夢」「邪教復甦」「金錢騙局」(發夢/此暴力運動既口號及一連串邪教洗腦事件中的義士與天使騙局;中國夢/國內一直用作宣傳既口號;虛擬資產騙局巨嚴重/2017年9月ICO事件開始)

去到2025年將會系最嚴重既一年,但具體會點發生,我就吾識睇。

[ 本帖最後由 公園小OL 於 2019-9-13 12:47 AM 編輯 ]



被引用(1)
師姐睇來係高手
果然係有排捱