引用:
原帖由 horse2014 於 2019-9-12 10:44 PM 發表
今晚睇東網直播,先後播過 APM、IFC、時代廣場的曱甴唱國歌大會,而同時亦插播太子站燒衣靈堂。我稱這些現像為義和團現像。
如果你有留心直播,班曱甴係好認真咁唱,而且會用手掩胸,以示忠誠,唱完後更高舉一隻手,類似納粹行禮。而太子站則滿是花,衣紙,靈堂,曱甴係認真的,因為佢地已完全相信裡面有三個人為佢地死左。
宜 d 完全係宗教現像,錯,係邪教現像,就好像義和團,當國人無辦法擺脫外國人侵略的運,就寄 ...
你講嘅現象,我住個屋苑今晚發生,我太太經過商場,見成班十零廿歲嘅口罩青年好似撞邪咁叫囂,中間有個祭司咁引領嗌口號,不過唔知嗌乜,但佢話未試過咁驚。

求求阿爺幫忙,盡快派解放軍落黎收服啲邪魔外盜,救救我們吧。



被引用(1)
幾日前屋邨嘅曱甴開「大合唱」嗌口號,而某啲地鐵站對出嘅主要含膿牆都有「大合唱」,啲小朋友進入咗個狀態