• 瀏覽: 1,386
香港市民同香港警察嘅爭端,講到底,係香港嘅內部事務(中國政府確實有權也正在干涉中),那倒也罷了,宜家一般大6人都干涉埋一份,開口閉口支持香港警察,都唔明香港警察關呢d大6人咩事,香港警察係佢哋住嘅城市捉賊麼,執行警務麼,咁呢d城市嘅公安死晒去邊?

如果隔離深圳政府出咗條深圳市民反對嘅條例,深圳市民上街示威抗議,深圳公安就去打壓示威,唔通香港人走去支持深圳公安? 想問吓深圳人,如果真係出現咁嘅事,深圳人會有咩感想? 應該也會覺得香港人無理干涉吧!會覺得香港人討厭吧!

當然香港人從未無理干涉過大6城市、做與大6市民為敵嘅事,相信永遠都唔會,因為香港人比大6人理智、有同情心、有正義感得多,如果有流血事件,香港人只會施予同情心,批評為惡者,絕對不會幸災樂禍,在被欺壓者嘅傷口上灑鹽。

但大6人呢,佢哋知道香港這次事件嘅來龍去脈麼? 佢哋動不動就話支持香港特首、香港警察,好似香港特首就係佢哋嘅特首、香港警察就係佢哋嘅警察咁。呢d大6人其實唔清楚香港發生什麼事,更確切講其實根本不想、亦唔需要知道香港發生甚麼事,因為大6人只懂幸災樂禍,佢哋無自由,就唔想其他人有自由。

唔怪得全世界都咁憎怕蝗禍!



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]