• 瀏覽: 8,042
  • 回覆: 120
  • 追帖: 1
+6
昨日(18日)晚上11時許,曾發起「光復上水」行動的北區水貨客關注組發言人梁金城,於沙田城門河畔食花生飲啤酒期間,突然有大約4名男子走近,向梁臉部撒粉末,繼而用藤條向其頭、手及背施以襲擊,致其身上出現逾20條傷痕,兇徒並以廣東話向梁警告:「唔X好再搞事,今次只係警告,下次唔止係咁」,語畢後逃去,現場遺下一個疑是兇徒犯案時佩戴的口罩。

梁其後自行報案,由救護車送院治理並需留醫。據「光復元朗」發起人鍾健平指,事件不排除有預謀,警方正就該宗襲擊案展開深入調查。

警方指出,昨晚11時30分,一名姓梁43歲男子,與3名男子爭執及推撞,其時他背部感痛楚需送院治理,案件列糾紛處理。                                               



警察做唔到,要等市民做,幫人教仔
定係自編自導自演,暴徒無野叻,大把臨時演員

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20190819/bkn-20190819054005755-0819_00822_001.html

[ 本帖最後由 ufo2018 於 2019-8-19 08:52 AM 編輯 ]



咁輕傷?


痛快!


呢排冇乜報導條柒頭,咪要搵老臨做大龍鳯


[隱藏]
說反暴力者,把口已經最暴力!


何來20條傷痕?
定俾人打都唔識避俾個心口人地打?
做咩報案?曱甴話有警察先危險嘛



釘書健2.0


就嚟選舉,係要做啲嘢


對呢種垃圾要玩暗架先有用


[隱藏]
可恥


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
又嚟自編自導,技窮了


落街飲杯先。


背痛都要報警


[隱藏]
如果是真的,就真係打得好,唔明點解要報警?牠們暴徒口中的警察不是黑警嗎?🤣🤣


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]